Prodaja vozila Tesla u Kini u srpnju je naglo pala, navodi se u izvješću Kineskog udruženja trgovaca automobilima (CPCA), koje prema CNN-u sugerira da američka tvrtka gubi mjesto na najvećem svjetskom tržištu tradicionalnih i električnih vozila.
Prema CPCA-i, prodaja Tesle u Kini pala je u srpnju za gotovo 70 posto u odnosu na prethodni mjesec, na 8.621 automobil.
Međutim, izvoz automobila proizvedenih u tvornici Tesle u Šangaju prošlog je mjeseca skočio na 24.347 jedinica, u usporedbi s 5.017 automobila izvezenih u lipnju. To znači da je ukupna prodaja Teslinih vozila proizvedenih u Kini općenito pala za manje od 1,0 posto, navodi CNN.
Kritičari kažu da je oštar pad prodaje kineskim kupcima još jedan signal rastućih problema s kojima se Tesla suočava u zemlji. U tom kontekstu navode jačanje konkurencije kineskih proizvođača električnih vozila i loš publicitet koji u posljednje vrijeme prati Teslu, uključujući opoziv gotovo svih automobila proizvedenih u Šangaju.
Tvrtka se također suočila s prosvjedima kupaca na ovogodišnjem sajmu automobila u Šangaju zbog loše kvalitete automobila i različitih sigurnosnih problema koje su primijetili kineski regulatori.
U ukupnoj prodaji električnih automobila u Kini u srpnju, Tesla je imala udio od samo 3,9 posto u odnosu na 12,6 posto u lipnju, rekao je analitičar Gordon Johnson, jedan od najoštrijih kritičara tvrtke.
Prema njegovim riječima, ovaj pad pokazuje da se Tesla suočava sa sve žešćom konkurencijom kineskih startupa na tržištu električnih vozila.