Iz trgovačkih lanaca Lidl i Kaufland u četvrtak su, reagirajući na Facebook objavu ministra poljoprivrede Tomislava Tolušića, istaknuli kako svojim kupcima žele pružiti što bolji omjer cijene i kvalitete.
Iz trgovačkih lanaca Lidl i Kaufland u četvrtak su, reagirajući na Facebook objavu ministra poljoprivrede Tomislava Tolušića, istaknuli kako svojim kupcima žele pružiti što bolji omjer cijene i kvalitete.
Ministar Tolušić u četvrtak je na svom facebook profilu objavio kako se u Hrvatskoj godišnje uveze kruha i pekarskih proizvoda za 450 milijuna kuna te kako je većina tih proizvoda iz trgovačkih lanaca poput Lidla i Kauflanda, iz uvoza, a ne iz domaće proizvodnje.
"U Hrvatskoj se godišnje uveze kruha i pekarskih proizvoda u vrijednosti 450 milijuna kuna. Nažalost, velika većina kruha i peciva koje kupujete u trgovačkim lancima su proizvodi iz Austrije, Njemačke, Češke i Poljske. Bez obzira na jeftinu hrvatsku pšenicu i vrijedne pekare. 90 posto proizvoda koje vidite na slikama (u ovom slučaju se radi o Kauflandu, ali isto je i u Lidlu i drugim lancima) NE dolaze iz Hrvatske. Ministarstvo ne može zabraniti uvoz, ali može reći da trebamo kupovati svoje, hrvatske proizvode, i voditi brigu o svojim proizvođačima i svojim, hrvatskim poljoprivrednicima. Pa zato, dragi moji, gledajte deklaracije i na kruhu i pecivu, kupujte hrvatsko i kupujte kod onih koji prodaju i cijene HRVATSKO!!", objavio je Tolušić.
Upitani za komentar iz Lidla su odgovorili kako im je kvaliteta ponude za kupce na prvome mjestu te kako se svih 11 godina koliko su prisutni na hrvatskom tržištu trude kupcima omogućiti najbolju ponudu uz najbolji omjer cijene i kvalitete.
Da su u tome uspješni pokazuje, kako navode, zadovoljstvo kupaca i stalan rast u poslovanju.
"Prilikom odabira dobavljača naš je prvenstveni cilj i naša želja da surađujemo s hrvatskim proizvođačima te da se njihova ponuda nađe na našim policama, a to nam u većoj mjeri i uspijeva", ističu iz Lidla.
Navode pritom kako je omjer domaćih dobavljača dosegao otprilike 70 posto u voću i povrću, dok je u pekari u stalnom i akcijskom poslovanju i više od 50 posto.
Prvi i jedan od najbitnijih uvjeta suradnje s dobavljačima je omjer kvalitete i cijene kao i dugoročni kapacitet domaće proizvodnje, ističu iz Lidla napominjući kako im je tržište tj. kupac jedino mjerilo.
Podsjećaju i kako su pokrenuli liniju proizvoda Okusi zavičaja koja je u 2013. godini, kada je lansirana, sadržavala 90-ak autohtonih proizvoda domaćih dobavljača, a ovih su dana na police uvrstili novih 16 domaćih dobavljača voća i povrća u sklopu projekta "Okusi svoj zavičaj".
Lidl Hrvatska je u 2016. u odnosu na 2015. izvezao 20 posto više hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje, navode iz Lidla te dodaju kako su pomogli mnogobrojnim domaćim proizvođačima koji su izvezli svoje proizvode u sklopu projekta Croamore.
Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca, ističu iz Lidla.
Iz Kauflanda su također na upit Hine odgovorili kako svojim kupcima žele pružiti što bolji omjer kvalitete i cijene proizvoda.
S obzirom na velik asortiman Kauflanda, a kako je i Hrvatska dio zajedničkog tržišta Europske unije, trudimo se pri selekciji proizvoda odabrati proizvode koji će kupcima najviše odgovarati, ističu.
Što se pekarskih proizvoda konkretno tiče iz Kauflanda navode kako trenutno u svojoj ponudi imaju skoro 60 posto proizvoda hrvatskog porijekla.
"Stoga nam je žao što se Kaufland spominje u ovom kontekstu, budući da u našem širokom asortimanu svakako imamo i velik broj hrvatskih proizvoda te se zaista trudimo podržati i hrvatske proizvođače koliko je moguće, što je vidljivo iz navedenih brojki", ističu iz Kauflanda.
Navode i kako redovito ispunjavaju sve obveze prema poslovnim partnerima, kako trenutno zapošljavaju oko 3.700 djelatnika, a od osnutka u Hrvatskoj investirali su više od 3,5 milijardi kuna.