Hrvatska poštanska banka (HPB) prva u Hrvatskoj klijentima nudi altrenativno rješavanje potrošačkih sporova, a mogu birati između tri tijela za takve sporove, Hrvatske udruge za mirenje, Centra za miranje ili Suda časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
Povodom Svjetskog dana prava potrošača HPB je omogućila učinkovito i jeftinije rješavanje potrošačkih sporova kako bi unaprijedila sustav zaštite potrošača. Prihvaćanjem alternativnog rješavanja sporova HPB nastoji na miran način riješiti spor s potrošačem bez pokretanja sudskog postupka čije trajanje je duže i skuplje za klijenta i Banku, priopćili su iz HPB-a.
Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge HPB kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70 posto, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom. Po relevantnim istraživanjima o zadovoljstvu klijenata HPB zauzima visoko mjesto po njihovim preporukama, a još kvalitetnijom uslugom i djelotvornijim sustavom upravljanja prigovorima žele opravdati, kako poručuju iz HPB-a, povjerenje 600 tisuća klijenata.