Olival otvorenje
Izvor: Promo fotografije / Autor: Tomislav Marić
Olival otvorenje
Izvor: Promo fotografije / Autor: Tomislav Marić
Olival otvorio novi pogon za proizvodnju prirodne kozmetike
Olival je predstavio novu liniju Natural deo krema u svom novom domu prirodne kozmetike. Ova perspektivna tvrtka kakvu danas poznajemo, svoje 23 godine dugo poslovanje obilježila je otvorenjem novog proizvodnog pogona, ujedno i nove adrese svojih budućih kozmetičkih preparata prirodnog podrijetla. Direktor Marijan Pojatina upoznao je prisutne s razvojem Olivala kroz povijest i novom poslovnom zgradom unutar koje se nalaze proizvodni pogon i poslovni prostori, a magistra Vlasta Pojatina s novom linijom Natural deo krema. Događanju su nazočili predstavnici medija i poslovni partneri tvrtke.
Hrvatska kozmetička tvrtka Olival je u svojoj 23. godini poslovanja otvorila novi poslovni prostor u zapadnom dijelu Zagreba na 1200 m2, unutar kojeg se nalazi i novi proizvodni pogon. Vrijednost ulaganja je 9 milijuna kuna. Iznos subvencije je 2 milijuna kuna, neto dobit je također 2 milijuna kuna, dok je njihov promet u 2016. iznosio 16 milijuna kuna.
Bilježe konstantan rast prihoda od 35% u posljednje tri godine. Premisa kojom se vode svih ovih godina prije svega je kvaliteta proizvoda, stabilnost u poslovanju, cijene prilagođene tržištu i kontinuirano reinvestiranje. Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine. Osim u zemlje regije uskoro započinju s izvozom u Njemačku, u tijeku je finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku.
Novi poslovno - proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten „open space“ uredski prostor s laboratorijem. Prostor odiše minimalizmom i oplemenjen je biljkama. Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i heat recovery sustav. Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za 4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje gđa. Branka Petković (autorica Laube).
„Novi dom Olival prirodne kozmetike izuzetno je funkcionalan. Kroz izvrsnu povezanost svih proizvodnih dijelova, uz pojačani proizvodni kapacitet za 4-5 puta u odnosu na dosadašnji , novi poslovni prostor prilagođen je našem duhu i potrebama te timskom radu. Tome doprinosi i „open space“ uredski prostor povezan s razvojnim laboratorijem koji je dodatno oplemenjen biljkama. Sve to izuzetno je inspirativno za stvaranje novih formulacija i preparata s potpisom Olivala.“ Naglasila je magistra Vlasta Pojatina
Olival uspješno surađuje s najvećim drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete. Ova perspektivna tvrtka proizvodnju je započela sa svega 3, a danas broji 103 proizvoda iz kategorije za njegu lica, tijela, kose, dezodoriranja, proizvoda za sunčanje kao i farmaceutske gelove. Inspirativan novi proizvodni pogon potiče na osmišljavanje novih formulacija, pa tako do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje.