U supermarketima se već odavno ne kupuju samo namirnice, nego i alati, ukrasni predmeti, odjeća, igračke i ostala neprehrambena roba. No trgovački lanac Lidl od sljedeće godine izgledat će nešto drukčije. Zbog činjenice da sve više ljudi štedljivo kupuje mnogi od neprehrambenih proizvoda neće više biti dio njegova asortimana
Trgovački lanac Lidl osim prehrambenih i drogerijskih proizvoda prodaje i različitu neprehrambenu robu. Gotovo svaki tjedan mijenja se ponuda alata, odjeće, kućanskih aparata i slično. No, kako piše njemački portal Lebensmittelzeitung, a prenosi Fenix Magazin, Lidl će do kraja godine iz asortimana izbaciti velik broj artikala.
Prodaja artikala iz neprehrambenog asortimana naime posljednjih je mjeseci doživjela kolaps, posebice kad je riječ o proizvodima skupljim od 20 eura. Iz Lidla smatraju da je do takvih promjena u ponašanju kupaca najvjerojatnije došlo zbog straha od rasta troškova energenata. Kupci se jednostavno štedljivije pristupaju kupovini.
Lidl je tako za 2023. naručio znatno manju količinu neprehrambenih proizvoda. Pored Lidla i njemački trgovački lanac Aldi bilježi značajan pad prodaje robe iz ponude neprehrambenih proizvoda.