PRILIKA ZA POLJOPRIVREDNIKE

Lidl traži nove dobavljače voća i povrća za svoje trgovine

04.11.2016 u 15:20

Bionic
Reading

Trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, pokrenuo je projekt Okusi svoj zavičaj kojim domaćim proizvođačima voća i povrća želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj

Projekt je predstavljen u novom skladištu poljoprivrednog proizvođača Zlatka Vinkovića, kako poručuju iz Lidla, njihova najdugovječnijeg dobavljača koji je u 10 godina suradnje s Lidlom znatno proširio svoju proizvodnju pa tako sada krumpirima i lukom opskrbljuje svih 89 Lidlovih trgovina.

'Počeli smo kao malo obiteljsko gospodarstvo prije 30-ak godina, a suradnju s Lidlom započeli smo prije 10 godina, kada smo opskrbljivali njihovih prvih 13 hrvatskih trgovina. Danas krumpirima i lukom, uskoro i bučom, opskrbljujemo svih 89 Lidlovih trgovina, a nedavno smo skladište preselili u novi pogon od oko .7000 m2. Možemo reći da je naš obrt rastao s Lidlom i zahvaljujući Lidlu. Nadamo se da je ovo tek prvih 10 uspješnih godina', rekao je Zlatko Vinković iz Belice pored Čakovca.

Lidlov projekt Okusi svoj zavičaj predstavili su član Uprave Lidla Hrvatska Allen Halamić te, u ime Hrvatske gospodarske komore koja je partner projekta, Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo. Javni natječaj za taj projekt traje od 4. studenoga do 15. prosinca 2016., a na koji se mogu prijaviti obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije.

Riječ je o projektu koji je nadogradnja Lidlova brenda Okusi zavičaja, koji je javnosti predstavljen 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Okusi svoj zavičaj za cilj ima okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj.

Podrška HGK

'Cilj nam je omogućiti prodaju proizvoda domaćih proizvođača u našim trgovinama, kojih u ovom trenutku ima 89 na području cijele Hrvatske. Imajući u vidu da je proizvodnja hrane strateški interes svake države, želja nam je projektom Okusi svoj zavičaj dodatno podržati poljoprivredna gospodarstva u proizvodnji domaćeg i kvalitetnog voća i povrća diljem Hrvatske, potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava te našim kupcima omogućiti još veći odabir svakodnevno svježeg voća i povrća s hrvatskih polja', poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.

Vrijednost i važnost Lidlove inicijative prepoznala je i Hrvatska gospodarska komora, koja je partner projekta Okusi svoj zavičaj.

'Raduje me što je hrvatska kvaliteta još jednom prepoznata i što će zahvaljujući Lidlovoj mreži ući u još više domova. HGK podupire ovaj projekt radi jačanja poljoprivrednih gospodarstava i promocije domaćih kvalitetnih proizvoda koji se dobro uklapaju u akciju Kupujmo hrvatsko. Trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj sve više prepoznaju i preferiraju hrvatsko i to je velika potvrda i priznanje domaćim proizvođačima kojima Lidl na ovaj način olakšava plasman roba, dok istodobno kupcima nudi uistinu vrijedan i kvalitetan proizvod', rekla je direktorica sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković.