Novi način kupnje i plaćanja u Lidlu znači smanjenje gužvi na blagajnama, s obzirom na to da će kupci sami odrađivati većinu posla već i ispred polica s proizvodima
Osim online kupnje koja je doživjela procvat u vrijeme pandemije koronavirusa, među potrošačima su sve popularnije i mobilne aplikacije koje nude pojedini maloprodajni trgovački lanci. Prema anketi koju je konzultantska tvrtka Simon-Kucher provela u Njemačkoj, jedna od najpopularnijih aplikacija je Lidl Plus.
Ova će aplikacija, koju je koristilo 62 posto od 1000 ispitanika u anketi, uskoro dobiti novu značajku 'Scan & Go'. Riječ je o novom načinu kupnje i plaćanja proizvoda. Kupci će s polica uzimati proizvode i stavljati ih u košaricu, ali umjesto da na blagajni očitaju barkodove svakog proizvoda, to će moći učiniti pomoću svog pametnog telefona, piše Fenix-magazin.de.
To će smanjiti gužve na blagajnama, jer će kupci ondje samo očitati kod za plaćanje, platiti proizvode i pospremiti ih u vrećicu. Doduše, trgovci će pratiti što kupci imaju u svojim košaricama i vrećicama, kako ne bi došlo do krađe. Zbog toga se preporuča korištenje košarica ili kolica, umjesto izravnog stavljanja proizvoda u vrećice ili torbe.
Korisnici koji već imaju aplikaciju Lidl Plus moraju ažurirati aplikaciju i prihvatiti nove uvjete korištenja, jer inače neće moći koristiti opciju 'Scan & Go'. Osim toga, uslugu je moguće koristiti samo u trgovinama koje imaju samoposlužne blagajne.