lanac hotela

Marriott smanjio procjene poslovanja zbog slabe sjevernoameričke potražnje

06.11.2018 u 10:46

Bionic
Reading

Lanac američkih hotela Marriott International smanjio je procjene poslovanja za četvrto tromjesečje zbog slabije potražnje na njihovom najvećem tržištu, Sjevernoj Americi, a nakon blagog pada njegovih prihoda u proteklom kvartalu

Poslovodstvo Marriotta, koji uključuje brandove luksuznih hotela Ritz-Carlton i St. Regis, procjenjuje da će prihodi tvrtke po raspoloživoj sobi rasti 2 posto širom svijeta tijekom četvrtog tromjesečja. Ranije je prognoziran rast od 2,5 do 3 posto.

Poslovno izvješće, objavljeno u ponedjeljak, pokazuje, pak, kako je Marriott u trećem kvartalu zaradio 483 milijuna dolara, manje u odnosu na 485 milijuna dolara godinu ranije.

Prihodi su se istodobno smanjili na 5,05 milijardi dolara s 5,08 milijardi dolara godinu ranije.

I dok je manje ljudi tijekom kvartala rezerviralo sobe u Marriottu širom svijeta, prosječna cijena sobe porasla je za 2,2 posto.

Manji suparnik Hilton Worldwide Holdings prošlog je mjeseca ukazao na usporavanje poslovanja smanjujući ciljani godišnji prihod po raspoloživoj sobi zbog jačanja međunarodnih trgovinskih napetosti.

Osim toga, postoji zabrinutost da se hotelska industrija, koja je cvjetala zbog snažnog gospodarstva i velike turističke potražnje, sada suočava s usporavanjem.