Metro Grupa u prvom kvartalu poslovne 2016/2017. godine prema preliminarnim, nerevidiranim podacima ostvarila je prodaju 'like-for-like' na razini prethodne poslovne godine. U ovoj poslovnoj pak, kako najavljuju iz Metro Grupe, predviđaju blag rast ove prodaje te očekuju kako će prodajne linije Metro Cash & Carry te Media-Saturna doprinijeti ukupnoj prodaji
Istovremeno je ovaj njemački maloprodajni div, kako su prenijele agencije, izvijestio o stagnaciji prihoda u ključnom božićnom kvartalu zbog slabih rezultata u lancima hipermarketa i trgovinama potrošačke elektronike, a u tom prvom fiskalnom razdoblju prihodi Metroa iznosili su 17 milijardi eura što je gotovo na razini istoga razdoblja lani.
Na razini Grupe, priopćili su, Metro Cash & Carry ostvario je rast prodaje like-for-like te je udio dostave u ukupnoj prodaji nastavio rasti.
'U božićnom kvartalu postigli smo solidne rezultate u izazovnom tržišnom okruženju. Ostajemo pri našoj prognozi rezultata za poslovnu godinu 2016/2017.', prenose u priopćenju riječi Olafa Kocha, predsjednika Uprave Metro Grupe.
438810,456582,385608,450187
Metro Grupa poslovnu 2015/2016. zaključila je s konsolidiranom operativnom dobiti od 1,5 milijardi eura što je dvostruko više u odnosu ne prethodnu godinu. Za ovu veljaču pak predviđeno je već najavljeno razdvajanje Metro Grupe na dvije neovisne tvrtke. Pod zajedničkim nazivom Metro objedinit će se Metro Cash & Carry i Real u tvrtku koja će se usmjeriti na veleprodaju i prehranu dok će se za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici u CEConomy izdvojiti Media-Saturn.