Konkurentnost je ključ uspjeha hrvatskog turizma, a nje nema bez investicija kao što je ova u Donjoj Stubici, naglasio je ministar turizma Veljko Ostojić otvarajući 30 milijuna kuna vrijedno ulaganje u novi vodeni park i wellness zonu u Termama Jezerčica
Vlada radi sve, kako je dodao ministar, da bi hrvatski turistički proizvodi bili konkurentniji, odnosno povećao se udio turističkog sektora u BDP-u koji je lani iznosio više od 16 posto
'Budemo li imali viši PDV od konkurencije, izgubit ćemo bitku. Svjesni toga, uvodimo od 1. siječnja iduće godine diferenciranu stopu od 10 posto. To je jasna poruka Vlade što turizam znači za nas', ustvrdio je Ostojić.
Da bi se ulaganja ostvarila, ministar je turizma upozorio na nužnost dobrih izvora financiranja.
'Pripremamo nove programe u sklopu kojih će ulagačima u turistički sektor biti dostupno više od milijarde kuna, uz povoljnu kamatu te četverogodišnji poček. To su izuzetno atraktivni uvjeti koji će potaknuti nove investicije poput ove u Termama Jezerčica. Već idućih tjedana objavit ćemo niz programa za financiranje razvoja, inovacija u turističkom sektoru, razvoj turistički nedovoljno razvijenih područja i drugo', najavio je Ostojić te podsjetio na sredstva koja odobrava Hrvatska turistička zajednica
Osim na natječaje koji su u pripremi, ministar je djelatnike u turizmu pozvao i da se uključe u izradu Strategije razvoja turizma koja bi trebala biti gotova do rujna.
'Turizam je integralni proizvod mora i kopna. Toj viziji doprinos su dale i Terme Jezerčica koje su sada obogaćene novim sadržajima', naglasio je Ostojić govoreći o investiciji iza koje stoji varaždinska poduzetnica Dubravka Lekić, a podupirala ju je Hypo Alpe Adria Bank kreditnim sredstvima od 20,5 milijuna kuna, dok kamatu za 5 milijuna kuna subvencioniraju Krapinsko-zagorska županija, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva RH te grad Donja Stubica.