Što nam zapravo donosi budućnost novoga tehnološkog pokreta? Veliki festival tržišnih komunikacija ponudit će korisne uvide – i to ni više ni manje nego iz perspektive utjecajnog i revolucionarnog adidasa
'Web3 nije marketinški pokret, nego novi, otvoreni i demokratični način poslovanja', poručuje stručnjakinja za nove tehnologije Erika Wykes-Sneyd, koja će uskoro stati na glavnu pozornicu Dana komunikacija, na kojima će se od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone već tradicionalno okupiti cijenjena zajednica stručnjaka za marketing, kreativnost, digital i tržišno komuniciranje.
Nakon što je napustila karijeru u tech industriji, gamingu i oglašavanju, ova je buntovna optimistica svoju svrhu pronašla kao globalna potpredsjednica adidas /// studija, koji sama naziva web3 produžetkom brenda, a svojim djelovanjem povezuje dizajn, strateško razmišljanje i organizacijske strategije za lakše praćenje tehnoloških napredaka. Zaslužna je za njihov inovativni The New Age of Originality, novi pristup privlačenju raznolikih generacija proizvodima, iskustvima i uslugama. 'Organizacije ne postoje; postoje samo ljudi okupljeni oko ideja – naša nas originalnost povezuje s našim identitetom, strastima, brendovima, ali i s drugim ljudima.'
Snaga web3 pokreta leži upravo u činjenici da se temelji primarno na trenutnim, ali i budućim očekivanjima zajednice koja se okuplja oko brenda, tvrdi Wykes-Sneyd, čime on u prvi plan stavlja svrhu brenda. U svojem predavanju Understanding the Web3 Revolution: From NGMU to WAGMI istaknut će kako je blockchain tehnologija dovela do promjena u odnosu potrošača, brendova i kreatora zbog usmjerenosti na drugačije vrijednosti. Od not gonna make it pa sve do trijumfalnog we’re all gonna make it, sudionici festivala dobit će priliku saznati kako svoje kupce transformirati u sudionike dijaloga – te naposljetku vjerne prijatelje brenda.
Objavljen je nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na službenim stranicama festivala.