Jedanaestu godinu zaredom prvo mjesto zauzela je tvrtka dm-drogerie markt u istraživanju 'Tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj' portala MojPosao. Na drugo mjesto popeo se Muller, ispred Lidla. Rimac Automobili su i ove godine na četvrtom mjestu
U istraživanju provedenom 2019. i 2020. godine sudjelovalo je gotovo 20.000 ispitanika.
Značajniji napredak u odnosu na prošlu godinu ostvarila je tvrtka Kaufland te je s dvadesetog prošle godine došla na 13. mjesto.
Ove godine su se prvi put među 20 najatraktivnijih poslodavaca našli Infobip za informatičke usluge, a koji je odmah skočio na 11. mjesto, te Zagrebački holding na dvadesetoj poziciji.
Plaća nije presudan faktor atraktivnosti poslodavca
Presudan razlog za atraktivnost poslodavca prvog izbora, kao i prošle godine, harmonični su odnosi na radnom mjestu, a koje je ocjenom pet ocijenilo više od trećine ispitanika (38%).
Sigurnost radnog mjesta nalazi se na drugom mjestu (za 35% ispitanika sigurnost radnog mjesta presudan je razlog atraktivnosti). Na trećem mjestu nalazi se socijalna odgovornost poslodavca (32%). Najmanje je ispitanika, kao i prošle godine, kao presudan faktor atraktivnosti navelo priliku za hijerarhijsko napredovanje, njih svega 19 posto, ispred kojeg je i ove godine imidž tvrtke u poslovnom svijetu (27%).
Unatoč uvriježenom mišljenju da je visina plaća glavni razlog atraktivnosti nekog poslodavca, s poslodavcima prvog izbora to nije slučaj. Naime visina plaća i ostale materijalne beneficije presudan su faktor atraktivnosti za 27 posto ispitanika, čime se taj razlog nalazi tek na šestom mjestu faktora atraktivnosti.