Hrvatski proizvoča kave Franck nastavlja s provedbom pripravničkog programa za mlade. Putem online natječaj kreće u potragu za pripravnicima koji će se pridružiti Franckovom timu zaposlenika na dvije godine
'Ime Franck znači garanciju vrhunske kvalitete. Iza svakog od naših proizvoda stoji velika predanost, rad i trud, bogato stručno znanje i iskustvo, odlično poznavanje tržišta i potrošača te značajna ulaganja u razvoj i inovacije. Pokrenuli smo pripravnički program kako bismo pronašli mlade talente koji će postati dio naše obitelji i rasti zajedno s nama. Nudimo okruženje koje motivira, potiče i u kojem se različite ideje i pogledi na već uhodane stvari vrednuju', poručuje Ivan Artuković, direktor Francka.
Čak 31 posto Franckova tima čini generacija milenijalaca, priopćili su iz ove hrvatske kompanije.
Ovaj domaći proizvođač kave krenuo je u potragu za pripravnicima koji će u razdoblju od dvije godine rotacijom poslova upoznati različite aspekte poslovanja - od prodaje i marketinga do financija, lanca opskrbe i IT-a. Kroz pripravništvo nove će zaposlenike voditi mentori koji će svoje iskustvo i znanje prenijeti mladim kolegama.
Na pripravništvo se mogu prijaviti svi koji su svoje akademsko zvanje stekli 2016./2017. ili 2017./2018. akademske godine iz područja ekonomije, prehrambene tehnologije i informatike. Također, program je usmjeren na mlade kandidate koji imaju manje od jedne godine iskustva, poručuju iz Francka.
Kroz program su do sada prošli mladi ljudi koji su uz znanje i iskustvo dobili i priliku za stalno zaposlenje u kompaniji, a svoje dojmove i iskustvo predstavili su i na Franck YouTube kanalu 'Program pripravnika u Francku'. Online natječaj je otvoren do 17. veljače 2019. godine.