FOKUS NA DIGITALNO

Nakon što je ispustio Novi list, Pavić Telegram pretvara u mjesečnik

07.04.2016 u 15:13

Bionic
Reading

Telegram Media Grupa, tvrtka u vlasništvu obitelji Pavić, donijela je odluku da tjednik Telegram postaje mjesečnik, a veći će se fokus staviti na internetski portal i nove digitalne platforme

'Trenutno tjedno tiskano izdanje, odlučili smo, postat će raskošni mjesečnik s velikim pričama', objavili su u četvrtak portalu Telegrama, čiji su suvlasnici Nino i Miran Pavić.

Saša Milinović, predsjednik Uprave Telegram Media Grupe rekao je za tportal kako čak 85 posto prihoda ostvaruju na digitalnim platformama. Kaže kako će krajem ove ili početkom iduće godine pokrenuti neke nove servise zbog čega će prihod ostvaren na digitalnim platformama dodatno porasti.

'Jedini način da nastavimo rasti je produkcija kvalitetnog sadržaja. Ubuduće taj sadržaj nećemo morati čuvati za tiskano izdanje nego ćemo ga objavljivati na portalu. Postojeće autore iz tiskanog izdanja usmjeravat ćemo na web. S druge strane, ipak smo medijska kuća pa ćemo zadržati mjesečno izdanje', rekao je Milinović.

Ukupna je publika Telegram Media Grupe oko 1,5 milijuna čitatelja, od čega samo 3,5 posto čita tiskano izdanje, tvrde u Telegramu. U Telegramovoj Grupi, osim portala Telegram.hr, nalazi se i Net.hr.

U proteklim mjesecima, Telegram Media Grupa natjecala se za akviziciju tiskanih izdanja poput riječkog Novog lista - u tome su prema Milinoviću, vidjeli dobru priliku za unapređenije i digitalizaciju tih proizvoda, ali i za daljnji razvoj tiskanog Telegrama.

Kako je Milinović nedavno objasnio za tportal, bitku za Novi list izgubili su od češko-slovačke bankarske grupe J&T koja financira JOJ Media House, koja će formalno preuzeti riječke novine.