Svega tri mjeseca nakon predstavljanja, kompanija Nestlé uspjela je u inicijativu 'Savez za mlade' ('Alliance for YOUth') uključiti 200 kompanija diljem Europe, uz čiju će pomoć stvoriti čak 100.000 novih radnih mjesta i pozicija za praksu i pripravništvo osobama mlađim od 30 godina. Svojom je snagom i značajem 'Savez za mlade' tako postao prvi sveeuropski poslovni pokret koji se obvezuje unaprijediti mogućnosti zapošljavanja mladim osobama na izazovnom tržištu rada, navodi se u priopćenju Nestlea
Kompanija Nestlé je, inače, inicijativu 'Savez za mlade' pokrenula potaknuta uspjehom ’Inicijative za zapošljavanje mladih’ (’Nestlé needs YOUth’), kojom se obvezala da će do 2016. godine u Europi otvoriti 20.000 radnih mjesta za osobe mlađe od 30 godina, stoji u priopćenju kompanije.
Najnovije istraživanje, koje je Nielsen proveo na uzorku od 2.000 mladih ljudi u nekoliko europskih zemalja za potrebe ove inicijative, pokazalo je da njih čak 23 posto upravo nezaposlenost vidi kao najveći društveni problem u narednih pet do deset godina. Od ukupnog broja ispitanika, koji su i sami nezaposleni, 55 posto ih smatra da su vlade njihovih zemalja najodgovornije za nerješavanje problema nedostatka prilika za mlade ljude.
'Nacionalne vlade ulažu velike napore u rješavanju problema nezaposlenosti mladih, no mi smo svjesni da je nužan jači angažman privatnog sektora. Kompanija Nestlé je društveno odgovorna kompanija koja svojim primjerom želi izazvati 'domino efek'“, te stvoriti uvjete za povećanje zaposlenosti mladih u cijeloj Europi, pa tako i Hrvatskoj. Želimo poručiti mladim ljudima na tržištu rada da, usprkos problemima s kojima se suočavaju, ne smiju odustati, već se uvijek trebaju truditi da na najbolji način iskoriste nove mogućnosti i prilike', rekao je Ansgar Bornemann, generalni direktor kompanije Nestlé Adriatic.
Koliko su važni projekti i inicijative poput 'Saveza za mlade' pokazuju najnoviji podaci Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, prema kojima u ukupnoj strukturi nezaposlenih osoba mladi u dobi između 15 i 24 godine čine 16,6 posto, a oni između 25 i 34 godine čak 23,7 posto, dakle gotovo četvrtinu.
Kako stoji u priopćenju Nestlea, od početka 2014. godine do sada je u Europi u Inicijativu za zapošljavanje mladih ’Nestlé needs YOUth’ uključeno više od 4.000 osoba, od kojih je 1.500 dobilo stalan posao, dodatnih 1.500 postali su pripravnici ili su upisani u programe obuke, a više od 1.100 njih dobilo je privremene ugovore u kompaniji Nestlé.