U prvih devet mjeseci 2014. Optima Telekom ostvario je dobit prije oporezivanja u iznosu 9,2 milijuna kuna, što je za 67,9 milijuna kuna bolji rezultat u odnosu na isto razdoblje prethodne godine
U prvih devet mjeseci 2014. ostvaren je EBITDA u visini od 54,1 milijun kuna, što predstavlja smanjenje od 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Navedeno smanjenje prvenstveno je uzrokovano promjenama u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi u prvoj polovici godine dok je u trećem tromjesečju ostvaren porast od 23,6 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Ukupni konsolidirani prihodi Optima Telekoma na kraju prvih devet mjeseci 2014. iznose 390,7 milijuna kuna, što u usporedbi s rezultatima ostvarenim u istom razdoblju prethodne godine predstavlja smanjenje od 2,2 posto dok su ukupni rashodi smanjeni za 76,6 milijuna kuna, odnosno 16,7 posto, što je prvenstveno rezultat prijenosa dijela dugoročnih obveza u temeljni kapital društva, kao jedne od mjera plana financijskog i operativnog restrukturiranja tvrtke.
Na smanjenje prihoda prvenstveno su utjecali manji prihodi od interkonekcije i podatkovnih usluga. Prihodi od interkonekcije iznose 64,8 milijuna kuna i manji su za 28 posto, odnosno za 25,2 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a rezultat su regulatornih odluka o smanjenju cijene terminacije nacionalnih poziva u pokretne mreže.
Podatkovni prihodi niži su uslijed jednokratnog efekta u visini od 8,4 milijuna kuna u 2013. Javna govorna usluga na globalnoj razini ima tendenciju smanjenja te količina ostvarenih minuta u govornoj usluzi ima kontinuiran trend pada, što se iskazuje u padu prihoda od javne govorne usluge. Prihodi od govornih usluga iznose 157,6 milijuna kuna i manji su za 9,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
S druge strane, pozitivan utjecaj na prihode imali su prihodi od širokopojasnog pristupa internetu porastavši za 9,8 posto te u prvih devet mjeseci iznose 81,6 milijuna kuna, kao i prihodi od multimedijalnih usluga koji bilježe rast od 6,3 posto te su u istom periodu ostvareni u iznosu od 18,8 milijuna kuna.
'Znatno bolji rezultat dobiti prije oporezivanja te značajno smanjenje rashoda bitan su pokazatelj uspješno započetog financijskog i operativnog restrukturiranja tvrtke. Pokrenuli smo niz aktivnosti i to prvenstveno u onim dijelovima organizacije koji su orijentirane prema korisnicima, dakle u marketingu, prodaji i korisničkoj podršci, jer briga o korisnicima zauzima centralno mjesto u svim našim aktivnostima.
S druge strane, imamo i niz inicijativa za smanjenje troškova poslovanja kroz optimizacije i povećanje efikasnosti, a ostvarene uštede ćemo iskoristiti za daljnji razvoj naših usluga i jačanje pozicije Optima Telekoma kao kvalitetnog i pouzdanog telekomunikacijskog partnera', poručio je predsjednik Uprave Optima Telekoma Zoran Kežman