Nagrade za marketing i interaktivnu izvrsnost

Otvorene prijave za IAB MIXX Awards 2021

05.03.2021 u 12:45

Bionic
Reading

Nagrade IAB MIXX (Nagrade za marketing i interaktivnu izvrsnost) dodjeljuju se od 2017. godine u organizaciji IAB Srbija najboljim digitalnim agencijama i kampanjama za prethodnu godinu i jedine su globalne nagrade koje su 100% usmjerene na djela proizvedena za digitalne kanale

Glavni cilj nagrada IAB MIXX je prepoznati i istaknuti savršenstvo primjene digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. travnja 2021. u jednoj ili više kategorija, u skladu s ciljevima kampanje ili projekta.

Dobitnici nagrada IAB MIXX AWARDS 2021 bit će javno predstavljeni 20. svibnja tijekom dodjele nagrada.

Žiri će odrediti po jednog pobjednika u svakoj od 15 kategorija. Među kategorijama prvi je put i "Najbolja kampanja - kriza Covid-19", čija je aplikacija besplatna, što je dodatni poticaj tvrtkama i agencijama da predstave način na koji su u kriznoj i velikoj godini prilagodili svoju komunikaciju za digitalne kanale izazov za sve nas.

Kategorije za prijave su: Najbolje video oglašavanje, Najbolja kampanja za prepoznavanje robne marke, Najbolji brendirani sadržaj, Najbolja integracija više medija, Najbolja inovacija, Najbolje predstavljanje proizvoda, Najbolja kampanja na društvenim mrežama, Najbolja kampanja utjecaja, Najbolja izgradnja društvene zajednice, Najbolji mobitel, Najbolja mikro lokacija, Najbolje korporativno web mjesto, najbolji izravan odgovor i generacija potencijalnih klijenata, najbolja neprofitna / društveno odgovorna tvrtka i najbolja kampanja - kriza Covid-19.

Pobjednici u svim kategorijama sudjeluju u odabiru nagrade za IAB MIXX Grand Prix, nagrade za najboljeg među najboljima, koju dodjeljuje stručni žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka iz područja digitalnog marketinga:

Milena Maksić, digitalna direktorica, Ovation BBDO

Branka Batričević, direktorica službe za klijente,

Drive Ana Danilović, viša voditeljica digitalnih računa, izvršna grupa

Andrijana Vasić Nikačević, strateg brenda, Leo Burnett

era Radanović, voditeljica digitalnih medija, Medijska kuća

Aleksandra Martinović, izvršna direktorka Srbije danas

Mia Biberović, glavna urednica, COO i partner, Netokracija

Ana Branković, direktorica marketinga, Adria Media Group

Ljiljana Vučetić, Sport Vision

Tijana Đurđević, stručnjakinja za planiranje medija, Telenor

Aleksandra Garić, voditeljica marketinga, Cineplexx Srbija, i

Iva Mitrović, digitalna kreativna direktorica iz agencije Full House Ogilvy, koja je ujedno i predsjednica žirija.