Nagrade IAB MIXX (Nagrade za marketing i interaktivnu izvrsnost) dodjeljuju se od 2017. godine u organizaciji IAB Srbija najboljim digitalnim agencijama i kampanjama za prethodnu godinu i jedine su globalne nagrade koje su 100% usmjerene na djela proizvedena za digitalne kanale
Glavni cilj nagrada IAB MIXX je prepoznati i istaknuti savršenstvo primjene digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. travnja 2021. u jednoj ili više kategorija, u skladu s ciljevima kampanje ili projekta.
Dobitnici nagrada IAB MIXX AWARDS 2021 bit će javno predstavljeni 20. svibnja tijekom dodjele nagrada.
Žiri će odrediti po jednog pobjednika u svakoj od 15 kategorija. Među kategorijama prvi je put i "Najbolja kampanja - kriza Covid-19", čija je aplikacija besplatna, što je dodatni poticaj tvrtkama i agencijama da predstave način na koji su u kriznoj i velikoj godini prilagodili svoju komunikaciju za digitalne kanale izazov za sve nas.
Kategorije za prijave su: Najbolje video oglašavanje, Najbolja kampanja za prepoznavanje robne marke, Najbolji brendirani sadržaj, Najbolja integracija više medija, Najbolja inovacija, Najbolje predstavljanje proizvoda, Najbolja kampanja na društvenim mrežama, Najbolja kampanja utjecaja, Najbolja izgradnja društvene zajednice, Najbolji mobitel, Najbolja mikro lokacija, Najbolje korporativno web mjesto, najbolji izravan odgovor i generacija potencijalnih klijenata, najbolja neprofitna / društveno odgovorna tvrtka i najbolja kampanja - kriza Covid-19.
Pobjednici u svim kategorijama sudjeluju u odabiru nagrade za IAB MIXX Grand Prix, nagrade za najboljeg među najboljima, koju dodjeljuje stručni žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka iz područja digitalnog marketinga:
Milena Maksić, digitalna direktorica, Ovation BBDO
Branka Batričević, direktorica službe za klijente,
Drive Ana Danilović, viša voditeljica digitalnih računa, izvršna grupa
Andrijana Vasić Nikačević, strateg brenda, Leo Burnett
era Radanović, voditeljica digitalnih medija, Medijska kuća
Aleksandra Martinović, izvršna direktorka Srbije danas
Mia Biberović, glavna urednica, COO i partner, Netokracija
Ana Branković, direktorica marketinga, Adria Media Group
Ljiljana Vučetić, Sport Vision
Tijana Đurđević, stručnjakinja za planiranje medija, Telenor
Aleksandra Garić, voditeljica marketinga, Cineplexx Srbija, i
Iva Mitrović, digitalna kreativna direktorica iz agencije Full House Ogilvy, koja je ujedno i predsjednica žirija.