U novu vinogradarsku i vinsku godinu baranjska Vina Belje zakoračila su s personaliziranim vinima, odnosno personaliziranim etiketama na vinima. Novost je to, kako ističu u ovoj kompaniji, na hrvatskom tržištu uopće
Novi iskorak odlučili su napraviti s personaliziranim proizvodima na tržištu te kupcima, kako su priopćili iz Vina Belje, ponuditi posebnu uslugu personalizacije vina.
'Doživljaj određenog vina vezan je uz emocije trenutka u kojem se vino konzumira i osoba s kojima se u vinu uživa pa s našim novim etiketama dajemo osobnost svakoj boci, namjenjujemo ju određenoj osobi, osobama ili događaju kako bi i vina doprinijela posebnosti trenutka', objašnjavaju iz Vina Belje.
Napominju kako je personalizacija moguća već za jednu bocu, a u ponudi su standardne butelje od 0,75L te magnum boce (1,5L) i jeroboam boce (3L). U suradnji s dizajnerskim timom razvijeno je ukupno 20 različitih vrsta etiketa koje su prilagođene za posebne događaje, za dame, za gospodu, za posvete dragim osobama ili posebne životne prilike svakoga pojedinca.
U ovoj vinariji planiraju razvijati nove etikete u skladu s potrebama i željama potrošača.