vina belje

U baranjskoj vinariji se dosjetili odličnog promidžbenog trika

31.01.2019 u 11:43

Bionic
Reading

U novu vinogradarsku i vinsku godinu baranjska Vina Belje zakoračila su s personaliziranim vinima, odnosno personaliziranim etiketama na vinima. Novost je to, kako ističu u ovoj kompaniji, na hrvatskom tržištu uopće

Novi iskorak odlučili su napraviti s personaliziranim proizvodima na tržištu te kupcima, kako su priopćili iz Vina Belje, ponuditi posebnu uslugu personalizacije vina.

'Doživljaj određenog vina vezan je uz emocije trenutka u kojem se vino konzumira i osoba s kojima se u vinu uživa pa s našim novim etiketama dajemo osobnost svakoj boci, namjenjujemo ju određenoj osobi, osobama ili događaju kako bi i vina doprinijela posebnosti trenutka', objašnjavaju iz Vina Belje.

Napominju kako je personalizacija moguća već za jednu bocu, a u ponudi su standardne butelje od 0,75L te magnum boce (1,5L) i jeroboam boce (3L). U suradnji s dizajnerskim timom razvijeno je ukupno 20 različitih vrsta etiketa koje su prilagođene za posebne događaje, za dame, za gospodu, za posvete dragim osobama ili posebne životne prilike svakoga pojedinca.

Personalizirana vina Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Vina Belje

U ovoj vinariji planiraju razvijati nove etikete u skladu s potrebama i željama potrošača.