Grupa Zubak najavila je danas da će slijedom nove dugoročne strategije svoj razvoj temeljiti na četiri glavna pravca te u iduće četiri godine investirati 400 milijuna kuna u razvoj vlastitih projekata.
Iako najavljuju da će o detaljima svakog od četiri strateška pravca više reći u rujnu, iz Grupe Zubak ističu da su novu strategiju definirale nove tržišne mogućnosti slijedom ulaska Hrvatske u EU.
Prvi od ta četiri pravca je, kako kažu, projekt strateškog repozicioniranja AutoZubaka koji će pratiti snažne investicije, posebno u daljnji razvoj vlastite prodajno servisne mreže u Hrvatskoj, ali i izvan nje.
Navode i da su u dogovoru sa svojim strateškim partnerom Volkswagenom prodali svoj 50 postotni poslovni udjel u tvrtki P.Z. Auto i to tvrtki Porsche Holding Salzburg o čemu druge detalje ne mogu iznositi.
Pored AutoZubaka, koji je kao i sve ostale tvrtke u Grupi Zubak u vlasništvu Pave Zubaka, preostala tri strateška pravca ostaju daljnji razvoj ORYX Grupe s naglaskom na zadržavanje vodeće pozicije ORYX Rent a cara na hrvatskom tržištu te preuzimanje vodeće pozicije ORYX Asistencije u djelatnosti pomoći na cesti za vozače.
Nastavlja se i dalji razvoj Crobusa kroz projektiranje i proizvodnju autobusa te razvoj Veladriona, nedavno otvorenog poslovno turističkog centra u Žrnovnici, ističu za sada iz Grupe Zubak.