Grupa Podravka u prvom je tromjesečju ove godine ostvarila neto dobit od 7,6 milijuna kuna, što je porast od 23 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, navodi se u financijskom izvješću tvrtke objavljenom na Zagrebačkoj burzi
Grupa je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od čak 269 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Izvanredne stavke u iznosu od 24,9 milijuna kuna negativno su utjecale na rezultat poslovanja u prvom kvartalu, a uglavnom se odnose na usklađenje vrijednosti obveznice u iznosu od 24,3 milijuna kuna. Stoga izvještajna neto dobit iznosi 7,6 milijuna kuna i veća je za 23 posto, navodi se u pojašnjenju poslovnih rezultata.
Ukupni prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom kvartalu iznosili su 781,1 milijuna kuna i manji su za 2 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Prodaja strateškog poslovnog područja Prehrana i pića iznosila je 626 milijuna kuna, što predstavlja pad od 1 posto, dok je prodaja Farmaceutike iznosila 155,8 milijuna kuna i zabilježila pad prodaje od 5 posto.
Vegeta, najjači Podravkin brand, bilježi rast prodaje od 4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U Poljskoj, najznačajnijem Vegetinom tržištu, Grupa je ostvarila rast prodaje od 23 posto.
Prodaja Grupe Podravka na inozemnim tržištima porasla je 4 posto pri čemu su Prehrana i pića zabilježili rast od 4 posto, dok je Farmaceutika ostvarilo porast od 5 posto.