CRIKVENIČKI HOTEL

Poduzetnik Gojko Ostojić ulaže 100 milijuna kuna u Miramare

25.02.2019 u 09:13

Bionic
Reading

Novi vlasnik crikveničkog hotela Miramare, poduzetnik Gojko Ostojić uložit će u njegovu rekonstrukciju i dogradnju oko 100 milijuna kuna, a svi radovi, koji su počeli prije mjesec dana, trebali bi biti dovršeni do kraja ove godine, a najkasnije do veljače 2020.

Hotel će imati 140 soba, a investitor ističe da će o kategorizaciji odlučiti u skladu s poslovnom politikom, no predviđa se kategorizacija sa četiri ili pet zvjezdica. Na vrhuncu turističke sezone hotel bi mogao zapošljavati od 60 do 70 ljudi.

Ukupna površina objekta bit će oko 4.500 četvornih metara, s uslugama restorana, caffe bara, unutarnjeg bazena, velikog SPA centra, sauna, fitness centra, kongresne dvorane, podzemne garaže i ostalih popratnih sadržaja.

Riječ je o hotelu izgrađenu oko 1900., koji je godinama bio u ruševnom stanju, a novi vlasnik, odnosno njegova tvrtka Invest consult iz Zagreba, kupila ga je u stečajnom postupku koji se Trgovačkom sudu u Rijeci provodio nad tvrtkom Hotel Miramare .

Na drugoj elektroničkoj javnoj dražbi, koju je provela Financijska agencija, tvrtka Invest consult dala je u lipnju 2017. najpovoljniju ponudu i kupila hotel za otprilike 12,7 milijuna kuna.

Hotel Miramare
  • Hotel Miramare
  • Hotel Miramare
  • Hotel Miramare
  • Hotel Miramare
  • Hotel Miramare
    +5
Hotel Miramare Izvor: Pixsell / Autor: Goran Kovacic/PIXSELL

Kako navodi investitor, radovi na starom dijelu objekta, s obzirom da je riječ o zaštićenom kulturnom dobru, izvode se pažljivo, prema originalnom izgledu i u skladu s konzervatorskim zahtjevima.

"Tijekom rekonstrukcije nastojimo posve zadržati izvorni izgled, a problema nema jer smo u stalnom kontaktu s djelatnicima Ureda za zaštitu spomenika iz Rijeke i imamo njihovu punu potporu pri nalaženju optimalnih rješenja", naglašava Ostojić.

Na upit o svojoj motivaciji, investitor kaže da odgovor na to nije jednostavan, ali da je jedan od razloga za ulaganje u obnovu tog hotela unutarnja motivacija za razvojem sredine, stvaranjem nove vrijednosti i novih radnih mjesta.