Metro grupa se planira razdvojiti na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Dok će prva objediniti Metro Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom Metro, na čelo kojeg će doći aktualni predsjednik Uprave Metro grupe Olaf Koch, Media-Saturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici, a na čelu će mu biti aktualni član Uprave Metro grupe i predsjednik Uprave Media-Saturna Pieter Haas
Ovakvo razdvajanje predložit će se početkom veljače na godišnjem sastanku dioničara Metro grupe, što treba podržati dvotrećinska većina temeljnog kapitala. Tri izvorna dioničara koja drže polovicu glasova iskazali su podršku razdvajanju, poručuju priopćenjem iz Metro grupe.
Kreiranje dviju nezavisnih tvrtki nastavak je procesa transformacije Metro grupe. Temelji za razdvajanje, ističu, stvoreni su zahvaljujući kontinuiranom rastu like-for-like prodaje Metro Cash & Carryja tijekom 13 kvartala te najvišem tržišnom udjelu Media-Saturna u povijesti poslovanja.
Kako posluje Media-Saturn, a kako Metro Cash & Carry
Media-Saturn slovi za vodeću europsku tvrtku u poslovanju s potrošačkom elektronikom, a tijekom poslovne 2015./2016. godine ostvario je prodaju vrijednu 22 milijarde eura. Tvrtka dnevno ostvaruje 5,8 milijuna kontakata s kupcima i posluje u 15 europskih zemalja.
Metro Cash & Carry tijekom poslovne 2014./2015. godine uveo je novi operativni model s ciljem rasta i razvoja prodaje koji je omogućio veću stabilnost na nacionalnoj razini. Metro je, ističu u priopćenju, aktivan u 35 zemalja s lokalnim veleprodajnim i dostavnim tvrtkama (Classic Fine Foods, Rungis Express, Pro a Pro, Midban). Dio nove tvrtke koja će nastati razdvajanjem bit će i Real koji upravlja s 285 hipermarketa i ima vodeću poziciju u prehrambenom sektoru u Njemačkoj.
455836,450187,353564,385608