Prodaja novih automobila u Hrvatskoj pala je u srpnju za 20,7 posto u odnosu na prethodni mjesec, odnosno prodano je 7,3 posto automobila manje nego u srpnju prošle godine, objavila je agencija Promocija plus
Dok je u srpnju, iako je prodano 3.663 novih automobila, zabilježen pad prodaje, podaci o prodanim limenim ljubimcima u prvih sedam mjeseci ove godine govore da je prodano 26.800 automobila, što je 14,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Statistički podaci do kojih je došla Promocija Plus zasnivaju se na podacima MUP-a o novim registracijama.
Najpopularnija marka u Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci Volkswagen s tržišnim udjelom od 11,79 posto, slijedi Opel s udjelom od 10,47 posto, dok je treći Renault kojemu je povjerenje poklonilo 9,6 posto kupaca. Iza njih su, redom po prodajnim rezultatima, ostali Peugeot, Chevrolet, Škoda, Hyundai, Citroen, Ford i Dacia.
Iako je po udjelu na tržištu na drugom mjestu, Opel se može pohvaliti da je njegova Astra i dalje najprodavaniji model, pa je prodano 1.251 novih vozila, što je točno 11 više u odnosu na Škodinu Octaviju. Daleko iza njih su VW Polo, Corsa i Megane.
Najviše automobila, odnosno više od trećine, prodano je na zagrebačkom području, potom slijede Primorsko-goranska, Splitsko-dalmatinska i Osječko-baranjska županija. Na dnu ljestvice su Ličko-senjska, Krapinsko-zagorska i Virovitičko-podravska županija.