Domaće putničke agencije koje se bave programima skijanja i zimskih odmora za predstojeću su zimsku sezonu pripremile veću ponudu za koju bilježe i veću potražnju nego lani, a kako zadnjih godina s prodajom kreću već krajem ljeta, do listopada se proda velik dio tih programa
Agencije Atlas i zagrebački Kompas su najveći ponuditelji skijaških i zimskih turističkih programa u više zemalja Europe, ali i u Hrvatskoj te bližoj regiji. Unatoč relativno višim cijenama tih programa, pogotovo za skijanje koje je uvijek nešto skuplje u odnosu na ljetne odmore, u obje agencije ističu rast potražnje.
"Trenutno nam je prodaja skijanja u porastu za oko 15 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine, a kako i zimski školski praznici u Hrvatskoj 'padaju' bolje nego lani, od 27. prosinca do 12. siječnja, očekujemo više skijaša nego prošle sezone, pogotovo u hrvatskom ski tjednu na europskim skijalištima od 6. do 13 siječnja, kada su i cijene niže", ističe za Hinu voditeljica korporativnih i marketinških komunikacija Atlasa Nikolina Frklić.
S obzirom da je Atlas jedna od najjačih domaćih destinacijskih menadžment kompanija, osim samog skijanja u zimskom katalogu nudi i različite programe obilaska i boravka u brojnim domaćim i europskim odredištima, pogotovo za advent i Novu godinu, za što također u Atlasu procjenjuju da će ove godine u agencijskom smislu biti jače od prošle godine.
"U potražnji skijanja najprije odu aranžmani sa smještajem u apartmanskim kućama i hotelima u blizini žičara i skijališta, koji su do kraja listopada već gotovo popunjeni. Cijene su ove godine slične lanjskima na većini odredišta, a domaći skijaši se i dalje najviše odlučuju za plaćanje u najčešće 12 rata", kaže Frklić.
Dodaje da je Atlas ove godine prvi puta na hrvatskom tržištu uveo izravne charter letove do francuskih skijališta, povezujući u programima skijanje i francusku gastronomiju.
Inače, u Atlasovom novom zimskom katalogu je više od 60 ski destinacija s više od 320 objekata u Austriji, Italiji, Francuskoj i Sloveniji.
Ponudu za skijališta u tim zemljama ima i zagrebački Kompas, iz kojeg ističu da se ove godine na zimskim odredištima sve više traže kraći boravci s tri do pet noćenja, te aranžmani koji uključuju škole skijanja na hrvatskom jeziku.
"Prema aktualnim pokazateljima prodaje vidljiv je trend rasta iznad 10 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine", otkrivaju iz Kompasa, dodajući da se najviše traže aranžmani na destinacijama poput Silliana, Matreia, Passo Tonalea, Nassfelda, Katschberga, Bad Kleinkirchheima, Kronplatza, Zermatta i drugima.
"Cijene aranžmana ovise o vrsti i kvaliteti smještaja, te o samoj destinaciji, pri čemu zlatnu sredinu čine aranžmani sa sedam polupansiona u hotelu s tri zvjezdice na skijalištima u Austriji, koji se u prosjeku kreću od 2.400 kuna na više po osobi", iznose iz Kompasa.