Nakon punog desetljeća rasta broja novih korisnika, Netflix je objavio kako je u prvom ovogodišnjem kvartalu zabilježio pad broja pretplatnika uz što su priznali 'kako postaje sve teže povećati bazu korisnika'
Vijest je objavljena nakon što je završilo redovito trgovanje na američkim burzama zbog čega je dionica u takozvanom 'predtrgovanju' pala okruglih 25 posto.
Ulagači su ostali i šokirani najavom da će broj pretplatnika Netflixa u drugom kvartalu pasti za dodatnih dva milijuna na oko 219 milijuna pretplatnika. Broj korisnika u prvom kvartalu pao je za 200.000.
U Netflixu krivca za loše trendove nalaze u prezasićenosti tržišta streaming usluga i udaru konkurencije - streamingom su se počeli baviti Disney, Warner Bros Discovery, Paramount, Amazon i brojni drugi.
'Svi ti faktori stvorili su teške uvjete i osjećamo pojačanu tržišnu penetraciju konkurencije', priopćeno je.
Nakon deset godina rasta i strelovitog povećanja broja korisnika tijekom pandemije koronavirusa, kompanija bi se mogla naći u problemima u 'post-covid' svijetu, pišu strani analitičari i ne propuštaju spomenuti da je Netflix godinama zapravo radio bez ikakve konkurencije.
Kao rješenje potencijalnih problema, priznaju u streaming divu, nameću se novi korisnički modeli, a najviše se računa na model s jeftinijom uslugom ali i uvođenjem reklama, kojih do sada nije bilo na popularnoj platformi. Ulagači su pak jako zabrinuti zbog velikih troškova koji su nužni kako bi se borilo s konkurencijom.
Amazon, Disney i Apple novi su igrači na streaming tržištu i nemilosrdno troše na sadržaj i promociju. Zbog toga korak mora držati i Netflix koji će samo ove godine na snimanje novog sadržaja potrošiti više od 19 milijardi dolara, što bi u kunama bio gotovo cijeli hrvatski državni proračun.