Kako bi stvorili najveću hotelsku kompaniju na svijetu, Marriott International kupuje Starwood Hotels & Resorts u transakciji ukupne vrijednosti 12,2 milijarde dolara, od kojih će Marriott 11,9 milijardi dolara izdvojiti u dionicama, a 340 milijuna dolara u gotovini
Za svaku će tako dionicu Starwoodovi investitori dobiti dva dolara u gotovini i 0,92 dionicu Marriotta (u petak je dionica Marriotta vrijedila 72,74 dolara).
Najnovijim spajanjem kompanija će ponuditi 1,1 milijun soba u više od 5.500 hotela u više od 100 zemalja širom svijeta.
Kako piše Business Insider, u Marriottu očekuju da će kupnjom Starwooda uštedjeti 200 milijuna dolara godišnje, a osim toga žele pojačati konkurentnost na tržištu, klijentima ponuditi veći izbor brendova, a dioničarima dugoročniju vrijednost kapitala.
Marriott International američka je hotelijerska grupacija s ukupno 19 brendova, u čijem je vlasništvu i Ritz-Carlton, franšiza koja u okviru sporazuma s Avenue grupom ulazi u projekt izgradnje turističkog kompleksa Kupari.
Starwood Hotels & Resorts također je američka tvrtka u čijem su portfelju između ostalih franšize Sheraton, Westin i Le Méridien.