Carwiz je pokazao kako strateško poslovanje može privući strane i domaće turiste koji za obilazak Lijepe Naše sve češće odabiru rent-a-car
Carwiz tijekom mjeseca lipnja bilježi rast broja rezervacija s međunarodnih tržišta za 30%. Riječ je o planiranom rastu koji se temelji na realizaciji poslovanja pomoću franšizne Carwizove globalne B2B mreže.
Nepovoljna tržišna kretanja u rent-a-car industriji na razini države ukazivala su na nešto slabije poslovne rezultate ovoga lipnja, ali zahvaljujući provjerenim poslovnim rješenjima rezultati u Carwizu nisu izostali. 'Pokazatelji su ukazivali na slabiji lipanj, no ostvareni rezultati su plod detaljnih analiza, praćenja stanja ne samo na hrvatskoj, već i na globalnoj rent-a-car sceni. Ništa ne dolazi preko noći, a rezultati nas nisu iznenadili budući da pomno planiramo svaki korak, neprestano učimo i analiziramo. Kada posjedujete znanje i iskustvo, kada ulažete u svoje zaposlenike i istovremeno pomno pratite situacije na svim tržištima u pravilu se ne biste trebali susresti s većim iznenađenjima', naglašava direktor prodaje Borko Ribić.
'Zanimljivo je kako najveći broj rezervacija dolazi s tržišta zemalja Skandinavije, Velike Britanije, SAD-a, Kanade, Južne Koreje, Ukrajine, Rusije, a bilježimo i rezervacije čak i iz daleke Kine'', konstatirao je Ribić i dodao: ''Jačanje brenda i prepoznavanje naše kvalitete diljem svijeta je evidentno, što nam je dokaz kako se naša uloga savjetnika franšiznim partnerima pokazala kao kvalitetno rješenje za nepovoljne tržišne situacije.'
Podsjetimo, Carwiz je svoje poslovanje u proteklih godinu dana uspješno plasirao na brojna međunarodna tržišta. Stabilnost i pouzdanost poslovanja temelje na online kanalima prodaje, razgranatoj B2B međunarodnoj mreži i 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima Lijepe Naše. Nakon osvajanja domaćeg tržišta, postali su i međunarodna tvrtka koja je plasirala franšizno poslovanje na deset tržišta diljem Europe i svijeta. U skoroj budućnosti planiraju širenje na tržišta Portorika, Floride, Poljske, Rumunjske, Crne Gore i Mauricijusa.
'Takvo brendiranje ne pogoduje samo rent-a-car industriji zadajući nove izazove konkurenciji, već predstavlja i brendiranje države budući da smo prepoznati kao kvalitetan i pouzdan partner', dodao je Ribić te istaknuo kako je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa čime je ukupan promet u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%.