brzi na tržištu

Razgrabljene kolekcije odjeće povećale dobit Inditexa

20.09.2017 u 15:47

Bionic
Reading

Najveći svjetski lanac trgovina odjećom Inditex izvijestio je u srijedu o većoj dobiti i prihodima u prvoj polovini fiskalne godine zahvaljujući kontinuirano snažnoj potražnji i brzom plasmanu kolekcija za jesen i zimu

U prvih šest mjeseci fiskalne godine zaključno sa srpnjem kompanija koja u vlasništvu ima brandove poput Zare, Bershke i Pull&Beara ostvarila je neto dobit od 1,4 milijarde eura, što je devet posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, prenosi BBC. 

Neto prihodi skočili su 11,5 posto, na 11,7 milijardi eura.

Španjolska tvrtka objašnjava taj rast planiranim 'brzim prijelazom' u kolovozu na kolekcije za jesen i zimu.

Donekle je profitne marže nagrizao snažan rast eura prema većini ostalih ključnih valuta počevši od lipnja.

Organski rast također im je bio slabiji nego u istom lanjskom razdoblju, uz rast prodaje u trgovinama otvorenim dulje od godinu dana od šest posto, u odnosu na 11 posto koliko je iznosio u istom razdoblju 2016. godine.

Inditex posluje na 93 tržišta, a promatranom su razdoblju otvorili nove trgovine na 35 tržišta, čime je njihov broj na kraju sedmog mjeseca dosegnuo 7.405.

Vlasnicima udjela u svibnju je isplaćena 1,1 milijarda eura dividendi, odnosno 34 eurocenta po dionici. Isti će iznosi po dionici biti isplaćen i u studenom, najavljuju iz Inditexa.