neprehrambeni proizvodi

Fortenova redizajnirala internetsku trgovinu Abrakadabra

08.09.2022 u 09:22

Bionic
Reading

Web trgovina Fortenova grupe za neprehrambene proizvode, kupcima je poznata pod imenom Abrakadabra, u svojoj raznolikoj online ponudi ima više od 50 000 artikala organiziranih u 12 kategorija. Od 2016. godine, kada je lansirana, Abrakadabra kontinuirano radi na inovacijama i poboljšanju vlastite kvalitete, a prošle je godine imala rast prihoda od gotovo 125 posto, najveći od svih većih online trgovaca u Hrvatskoj. S ciljem poboljšanja ukupnog zadovoljstva korisnika, ove godine web shop tržištu predstavlja redizajn postojeće web stranice

Anamarija Miljko, predsjednica uprave A007 plus, tvrtke koja stoji iza Abrakadabre, svjesna je činjenice kako korisnici web shopa zahtijevaju što jednostavnije korištenje, ali istovremeno očekuju i sve funkcionalnosti koje pruža suvremena online trgovina. Stoga tim Abrakadabre kontinuirano radi upravo na tome da kupac, uz što manje potrošenog vremena i uz što povoljnije uvjete, dobije željeni proizvod.

'U protekle dvije godine smo jako puno uložili u samu platformu kako bismo unaprijedili naše funkcionalnosti i pružili kupcima ugodno i što jednostavnije iskustvo kupovanja. To je i bio glavni razlog redizajna - pružiti što intuitivnije i jednostavnije rješenje za korisnika. Nove funkcionalnosti će biti vidljive gotovo na tjednoj osnovi. Uveli smo nove metode plaćanja i pojednostavili proces plaćanja, radimo na dodatnom ubrzanju dostave i svakodnevnom širenju asortimana. Kroz godine poslovanja intenzivno smo radili na dobrim partnerskim odnosima s našim strateškim dobavljačima, imamo u ponudi velike brandove poput Samsunga, Xiaomia, Končara, Philipsa, Lega, Violete, razvili smo vlastiti brand srebrnog Tradicionalnog nakita, zastupnici smo francuskog branda za njegu kose Demeliss... Slušajući potrebe naših kupaca uveli smo i novu kategoriju 'Kućni ljubimci', a u planu nam je u web shop dovesti i nove brendove koji nisu dostupni na našem tržištu. Prošli smo zaista izazovna vremena koja su nas puno naučila, veselimo se svemu što je pred nama, cilj nam je zadovoljan kupac koji će na Abrakadabri moći naći sve što treba za sebe i svoju obitelj. Stoga, pratite nas', kaže Anamarija Miljko.

Kako ističu u priopćenju, web stranica sada donosi intuitivnije i fluidnije korisničko iskustvo te pojednostavljen proces checkouta. Osim na osvježen i moderan izgled web shopa, Abrakadabra tim posebnu je pažnju posvetio razvijanju novih funkcionalnosti kako bi ponudio intuitivno i pozitivno iskustvo prilagođeno korisnicima. Sadržaj je dobro organiziran i pregledan, korisnicima omogućava lako snalaženje i ugodno korištenje, a proizvodima su prošireni nužni atributi poput opisa i specifikacija, navodi se u priopćenju.

Pored standardnih oblika plaćanja, Abrakadabra sada pruža i široku paletu digitalnih mehanizama plaćanja poput Aircasha, Keks Paya i kriptovaluta. Korisnici mogu plaćati na čak do 24 rate, a dostava je besplatna za narudžbe iznad 600 HRK. Uz dostavu na kućnu adresu, narudžbe je moguće preuzimati i na kioscima Tiska. Abrakadabra je i partner MultiPlusCard programa vjernosti pa se pri svakoj kupnji skupljaju nagradni bodovi.