Proizvođači automobila Renault, Nissan Motor i Mitsubishi odlučili su raspodijeliti proizvodnju po regijama i tipovima vozila kako bi smanjili troškove i lakše prebrodili krizu koju je prouzročila pandemija koronavirusa. Tri automobilske kompanije pokušavaju stabilizirati poslovanje u vrijeme pandemije koja ih je zatekla u pregovorima o promjeni okvira suradnje nakon uhićenja bivšeg predsjednika i glavnog arhitekta Carlosa Ghosna 2018. godine.
Cilj im je smanjiti troškove raspodjelom proizvodnje po geografskom i hijerarhijskom principu, prema kojem će u svakoj regiji jedna od tri kompanije upravljati upravljati proizvodnjom određenog tipa vozila a druge će joj biti podređene.
Nissan će tako igrati glavnu ulogu u Japanu, Kini i Sjevernoj Americi, Renault u Europi, Rusiji, Južnoj Americi i sjevernoj Africi a Mitsubishi u jugoistočnoj Aziji i Oceaniji.
U zajedničkom priopćenju navode da do 2025. namjeravaju na tom principu organizirati gotovo polovinu proizvodnje koja bi im trebala omogućiti smanjenje ulaganja po modelu do 40 posto.
Izvršni direktori rekli su da će biti više usmjereni na učinkovitu proizvodnju modela nego na količinu i očekuju da će se do 2025. broj proizvedenih vozila smanjiti za 20 posto.
Novi način rada trebao bi po riječima Renaultovog predsjednika Jeana-Dominiquea Senarda donijeti uštede do 20 posto na područjima poput dijeljenja tehnologije.