velika akvizicija

Roglić kupio rumunjsku tvrtku s 200 milijuna eura prihoda i 2000 zaposlenih

08.07.2019 u 12:17

Bionic
Reading

Orbico Grupa kupila je tvrtku Interbrands Marketing & Distribution, inače poznatu kao distributer proizvoda Philip Morrisa, BAT-a, Danonea, Nestlea, Duracella i mnogih drugih. Ugovor o kupnji Orbico je potpisao s Holsonom, tvrtkom registriranom u Cipru, a sada je i odobren od strane regulatora. Grupacija je preuzela 60 posto rumunjske kompanije, dok će preostalih 40 posto preuzeti kroz sljedeće tri godine

Orbico Grupa vodeći je distributer velikog broja svjetski poznatih brendova proizvoda za njegu i ljepotu, prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja te farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.

Neki od njih su, primjerice, Pringles, Heineken, Red Bull, Lavazza, Raid, Ariel, Pampers, Barbie i Braun, a sada je svom širokom asortimanu marki dodao i one Interbrandsove, piše Jutarnji list.

Posljednja akvizicija Orbica dodatno povećava njegov značaj na tržištu distribucije robe široke potrošnje, a posluje na 20 tržišta.

Osim u Hrvatskoj, Orbico se bavi distribucijom proizvoda i u Poljskoj, koja mu je zapravo vodeće tržište, te u Rumunjskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji, Kosovu, Albaniji, Makedoniji, Bugarskoj, Moldaviji, Ukrajini, Bjelorusiji i Rusiji, kao i u Njemačkoj i Austriji.

Ukupni prihodi grupacije lani su iznosili više od dvije milijarde eura, a zapošljavaju oko 8000 radnika.

Prihod Interbrandsa, pak, iznosi oko 200 milijuna eura, a imaju oko 2000 zaposlenika.

  • +11
Sva lica Branka Roglića Izvor: Pixsell / Autor: Borna Filic/PIXSELL

'Već sada smo vodeći distributer u Europi, poslujemo u 20 zemalja i želimo zadržati tu poziciju. Akvizicija Interbrandsa uklapa se u našu poslovnu strategij', izjavio je Roglić komentirajući preuzimanje rumunjske tvrtke prije nekoliko mjeseci.

Dodao je tad kako je pred njegovom kompanijom razdoblje konsolidacije nakon razdoblja brzog širenja na brojnim europskim tržištima.