Europska medijska kuća RTL objavila je u četvrtak da je u drugom tromjesečju povećala dobit i prihode zahvaljujući većim prihodima od tv-oglašavanja u matičnoj Njemačkoj i dobrom rezultatu u poslovanju s digitalnim video-zapisima
U razdoblju od travnja do lipnja dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITA) povećana je 4,3 posto, na 340 milijuna eura. Prihodi su porasli 7,7 posto, na 1,48 milijardi eura.
U matičnoj Njemačkoj prihodi su povećani sedam posto, pri čemu iz RTL-a napominju da su u svim zemljama u kojima posluju zabilježili snažniji rast od tržišnog prosjeka, uz izuzetak Francuske.
Televizija je i dalje najveći oglašivački mediji u Njemačkoj zahvaljujući brojnim kanalima koji i dalje privlače velik broj gledatelja, osiguravajući medijskim kućama dovoljno manevarskog prostora za kupovinu digitalne imovine, sve privlačnije oglašivačima, tumači Reuters.
'Zahvaljujući našoj financijskoj snazi cilj nam je značajno proširiti RTL grupu u idućim godinama i transformirati vodeću europsku medijsku mrežu u globalnu silu u segmentu produkcije, agregacije i monetizacije video-zapisa', priopćili su iz kompanije.
Među poslovnim segmentima izdvajao se i produkcijski odjel FremantleMedia, koji je u drugom tromjesečju povećao prihode za 10,3 posto, na 342 milijuna eura, pokazuje poslovno izvješće medijske grupe.