novi trendovi

Šef Turističke zajednice objasnio tko je u Hrvatsku u pandemiji doveo najviše gostiju

03.09.2021 u 09:17

Bionic
Reading

Influenceri, blogeri, novinari, digitalni nomadi za Hrvatsku turističku zajednicu postaju jedan od osnovnih alata i kanala u promociji koji omogućavaju doseg do velikog broja ljudi, odnosno potencijalnih posjetitelja Hrvatske. Slavne osobe koje borave u Hrvatskoj donose dodatnu promociju, kao i sportaši

'Internet, društvene mreže, on-line prisutnost, sve brži protok informacija, sve je to transformiralo i način na koji se danas dopire do potencijalnih posjetitelja naše zemlje. Digitalni nomadi Hrvatsku biraju kao mjesto za rad, te su na neki način poslovni turisti, no isto tako Hrvatsku iz godine u godine također posjećuje velik broj celebrityja, ove godine medije su punile objave o dolascima košarkaške legende Michaela Jordana, preko Rogera Federera koji je odmarao na Lošinju do Demi Moore ili Harissona Forda te niza drugih globalnih filmskih i sportskih zvijezda.

Tu su i brojni influenceri koji redovito 'postaju' slike s Jadrana i u svijet šalju sliku ovdašnje ponude… Sve je to neki novi način promocije koji donosi novu vidljivost Hrvatske na međunarodnoj turističkoj mapi.', objasnio je u razgovoru za Novi list direktor HTZ-a Kristjan Staničić na koji način se Hrvatsku promoviralo kao zemlju koja želi privući digitalne nomade, ali i na koji način se našu zemlju promovira putem novih, digitalnih kanala te kolika je važnost medija.

Istaknuo je kako su uspješno proveli prvi dio kampanje 'Croatia, your new office' s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Velike Britanije. Na svojoj su službenoj stranici pokrenuli i posebnu podstranicu istoga naziva, a koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj.

'U sklopu tog prvog vala kampanje ostvarili smo više od osam milijuna impresija, a na stranici kampanje korisnici su najviše pretraživali informacije oko uvjeta koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za digitalne nomade, ali i općenite informacije pojedinih destinacija', kaže Staničić ističući kako podaci pokazuju kako najviše interesa pobuđuju destinacije poput srednje Dalmacije, Istre, Dubrovnika i Zagreba.

Dodaje kako većina zemalja koje su prepoznale potencijal digitalnih nomada nudi boravak do 12 mjeseci s određenim poreznim pogodnostima, a najbitnije za njihovo privlačenje je da se zemlje profiliraju kao jeftinije, odnosno pristupačnije za svakodnevni život od matičnih država.

Staničić napominje kako je uloga i doprinos influencera i blogera u promociji turističkih putovanja i destinacija u današnje vrijeme vrlo značajna te predstavlja jedan od osnovnih alata i kanala u promociji, kako u vrijeme pandemije, tako i u predpandemijskim godinama.

HTZ kontinuirano organizira putovanja kako za njih tako i za novinare jer je riječ o načinu promocije koji, kako ističe Staničić, omogućava doseg do velikog broja ljudi, odnosno potencijalnih posjetitelja Hrvatske.

Turisti na Hvaru
  • Turisti na Hvaru
  • Turisti na Hvaru
  • Turisti na Hvaru
  • Turisti na Hvaru
  • Turisti na Hvaru
    +14
Turisti na Hvaru Izvor: Pixsell / Autor: Ivo Cagalj/PIXSELL

'Primjerice, na poziv Hrvatske turističke zajednice, u Hrvatskoj je nedavno boravila svjetski poznata infuencerica Hofit Golan koja je ljepote naše zemlje podijelila s gotovo tri milijuna svojih pratitelja na Instagramu. Riječ je o poznatoj lifestyle, travel i fashion influencerici koju je popularni časopis »Forbes« proglasio lifestyle influencericom godine.

Nedavno je, također na poziv HTZ-a, u Hrvatskoj boravila Ema Kovač, manekenka i glumica s talijanskom adresom, koja je u pratnji partnera, poznatog talijanskog glumca Gennara Lillia boravila na Jadranu, a svoje su doživljaje podijelili s brojnim fanovima na društvenim mrežama.

U Hrvatskoj je boravila i češka missica Andrea Bezdêková, dok je u tijeku organizacija i provedba dodatnih putovanja za novinare, blogere i influencere s naših najvažnijih tržišta, kao što su Njemačka, Poljska, Češka, Nizozemska, Francuska, Velika Britanija i drugih.', nabrojao je neke. 

U suradnji s hrvatskim sportašima, između ostaloga, napravljen je promotivni video 'Ambasadori hrvatskog turizma'.

'Konkretnije, u kategoriji sportaša i sportskih saveza suradnja je ostvarena s hrvatskom vaterpolskom reprezentacijom, hrvatskom odbojkaškom reprezentacijom, hrvatskom judo reprezentacijom, braćom Martinom i Valentom Sinkovićem, braćom Šimom i Mihovilom Fantela, Sandrom Perković, Tončijem Stipanovićem, Dinom Levačić i drugima, dok je u kategoriji organizatora međunarodnih sportskih događanja suradnja odobrena za ATP Plava Laguna Croatia Open Umag, CRO Race, Pannonian Challenge, WACT Zagreb 2021., Hanžekovićev memorijal i memorijal Ivana Ivančića i druga.', rekao je. 

Na upit  što je s celebrityjima, koliko oni doprinose vidljivosti Hrvatske, Staničić odgovara:

'Svakako izuzetno veseli što su brojne poznate i slavne osobe i ove godine za svoje odredište odabrale upravo Hrvatsku, kao što su primjerice poznati američki glumci i glumice Harrison Ford, Calista Flockhart, Demi Moore, Neil Patrick Harris, glazbenik Bono Vox, američki model i influencerica Trista Mikail, sportaši Roger Federer, Valentino Rossi, Michael Jordan, Magic Johnson i brojni drugi.

Ovo je vrlo pozitivno za nas jer poznate i ugledne osobe često uživaju i status uzora među pojedincima pa mnogi njihovi pratitelji imaju želju posjetiti ista mjesta i iskusiti iste stvari kao i njihovi »idoli«.

U okolnostima globalne pandemije ovaj je način promocije još i važniji jer dolazak, odnosno boravak slavnih i poznatih osoba predstavlja svojevrsnu potvrdu da je riječ o prije svega sigurnoj, kvalitetnoj i dobro pripremljenoj turističkoj destinaciji.'