U Zagrebu će do kraja 2019. biti tri hotela pod različitim brendovima svjetske hotelske grupacije Hilton, jer će se postojećem hotelu Double Tree by Hilton iduće godine pridružiti hotel Canopy by Hilton, a u 2019. Hilton Garden Inn, u čije opremanje tvrtka Zagreb City Hotels ulaže 10 milijuna eura
Najavila je to u srijedu na susretu s novinarima direktorica društva Zagreb City Hotels i kluster generalna menadžerica za sva tri Hiltonova hotela u Zagrebu Josipa Jutt Ferlan, koja vodi i hotel Double Tree by Hilton, a koji ove godine u petoj godini poslovanja bilježi, kako je kazala, izvanredne rezultate poslovanja.
"Zagrebački hotel Double Tree by Hilton ove godine bilježi prosječnu godišnju popunjenost od 76 posto uz prosječnu godišnju neto cijenu od 120 eura", istaknula je Jutt Ferlan, dodajući da se taj hotel u pet godina dobro pozicionirao na zagrebačkom i hrvatskom, ali i svjetskom tržištu te je od grupacije Hilton često dobivao i nagrade za izvrsnost i kvalitetu.
Za tvrtku Zagreb City Hotels, osnovanu prije nekoliko godina i koja je u vlasništvu poduzetnika Hrvoja Pezića, kazala je da vodi Double Tree by Hilton te da je s Hiltonom potpisala ugovore o upravljanju sa još dva hotela u Zagrebu, koja će otvoriti u iduće dvije godine.
Postoji zanimanje te grupacije i za hrvatsku obalu, no za sada još nema konkretnih planova.
"Zagreb City Hotels d.o.o grupacija Hilton je prepoznala kao primjer dobre prakse u primjeni sinergije između vlasnika, menadžmenta i brenda, ali i kao pouzdanog partnera za daljnji razvoj Hiltonovih hotela u Hrvatskoj, i dva nova Hilton brenda koje dovodimo u Hrvatsku su trenutno u rastu, inovativni po konceptu i u skladu s novim tržišnim trendovima i potražnjom gostiju, pogotovo mlađe dobi koji žele ugodnu i neformalniju atmosferu", objasnila je Jutt Ferlan.
Prvi od dva nova Hiltonova hotela, pod brendom Canopy (baldahin) otvorit će se do rujna iduće godine u prostoru bivšeg hotele Arcotell u Branimir centru, a slijedom tog brenda, kojeg nazivaju još 'upscale life style', što podrazumijeva određenu neformalnost u dizajnu, uslugama i ponudi, u mnogočemu će se razlikovati od drugih hotela u Zagrebu.
"Kako je na toj lokaciji u Zagrebu nekada bila industrijska zona, s primjerice tvornicom slatkiša Union, kasnije Kraš, hotel će u uređenju slijediti industrijski dizajn, ali i lokalne, autohotone detalje, poput kockica s hrvatskog grba i druge, dok se gostima za dobrodošlicu planiraju poklanjati poznati Kraševi bomboni 505 s crtom, jer takvih nema nigdje u svijetu i to se dopalo i ulagačima", najavila je Jutt Ferlan.
Dodala je kako će hotel imati oko 150 soba, nekoliko barova, dvorane za poslovne sastanke i druge sadržaje.
Pritom im je jako važna i okolina oko hotela, pa će tako u uređenju detalja biti i motivi tzv. 'street arta', s obzirom da se preko puta tog hotela u Branimirovoj ulici nalazi i zid ispred željezničke pruge oslikan grafitima i drugim motivima, a Jutt Ferlan je naglasila i da će to biti drugi hotel u svijetu pod tim Hiltonovim brendom. Prvi je već otvoren u Reykjaviku na Islandu, a iza Zagreba slijede još u Londonu, Madridu i Parizu.
Uređenje hotela Canopy ide usporedo s uređenjem Branimir centra, kojeg generalno sanira i obnavlja austrijska grupacija Supernova, a otvorenje hotela planiraju do rujna iduće godine.
Drugi hotel pod brendom Hilton Garden Inn se gradi, u blizini je Green God centra, u sklopu kojeg se nalazi i hotel Double Tree, također će imati oko 150 soba, a tržišno je orijentiran na široku publiku, kao i na poslovne goste jer će na zadnjoj, osmoj etaži imati i kongresno-banketni centar s pet dvorana za oko 400 gostiju. Otvaranje je planirano za kraj 2019.