14. i 15. studenoga

SEMPL će ovaj put postaviti ogledalo nestrpljivosti

24.09.2024 u 09:10

Bionic
Reading

Za dobre, a prije svega kvalitetne rezultate potrebno je vrijeme. Čak i uspjesi za koje se čini da su došli preko noći sve su samo ne rezultat kratkotrajnog truda. Naprotiv, rezultat su dugogodišnjeg truda, ulaganja, malih koraka i strpljenja

Upravo potonjeg kronično nam nedostaje u obilju mogućnosti, inicijativa, projekata i obveza. Na SEMPL-u, regionalnoj konferenciji medijskih trendova, koja će se održati u Grand hotelu Bernardin u Portorožu 14. i 15. studenoga ove godine, posvetit će se stoga traženju odgovora na pitanje kako brendovi bolje privući svoju publiku razumijevanjem i prilagođavajući se razdoblju nestrpljivosti postići učinkovitije rezultate. Tko je najbolji u tome u Adriatic regiji ocjenjivat će 10-člani žiri kojim će ovoga puta predsjedavati Nermina Mašala Kelić, izvršna direktorica medijske agencije UM Sarajevo.

Duh ovogodišnje središnje crvene niti konferencije vizualno je uhvaćen u slici školjke s biserima. Biser je rezultat kontinuiranog postupnog rada prirode i ujedno podsjetnik da se najbolje stvari u životu isplati čekati. Nakon prošlogodišnjeg iznimno uspješnog povratka nakon višegodišnjeg izbivanja, SEMPL će ove godine poslužiti još raznolikijom međunarodnom postavom govornika koji će okupljenima na konferenciji dati uvid u to kako privući (i zadržati) ono najteže a u isto vrijeme i najbitnije u ciljnim skupinama - pažnju i vrijeme.

PRIJAVA RADOVA MOGUĆA JE DO SREDINE LISTOPADA

Sustav za prijavu stručnih radova otvoren je do 15. listopada 2024. Radovi se mogu prijaviti u 11 kategorija, a cijela prijava nalazi se ovdje. Adriatic regija spojnica je inovativnih ideja koje svake godine nanižu brojne impresivne kampanje. Izvanredno pokreće društvo i pospješuje napredak, pa je red da se najistaknutiji radovi i nagrađuju. Pri prijavi 4 radova, peti rad je besplatan. Kotizacija za svaki prijavljeni rad iznosi 390 € (+ 22% PDV).

Ove godine dostupne su tri vrste registracija, naime FULL PASS i AWARD CEREMONY + FRIDAY (ceremonija dodjele nagrada u četvrtak sa zabavom i predavanja i networking eventovi u petak). Cijena pune kotizacije iznosi 520,00 EUR + PDV, dok kotizacija za AWARDS CEREMONY + FRIDAY iznosi 300 EUR + PDV. Za one koje najviše zanima u čije ruke će medalje otići, ove godine je na raspolaganju posebna kotizacija za NIGHT PEARL koja iznosi 70 EUR + PDV. Organizatori ove godine uvode još jednu novost - uz istovremenu kupnju šest kotizacija, najjeftinija kotizacija je besplatna.

NA ČELU ŽIRIJA OVAJ PUTA DAMA

Predsjednica žirija za nagradu Sempler Nermina Mašala Kelić ocjenjivat će najbolje medijske kampanje u regiji Balkana zajedno s još devet medijskih i marketinških stručnjaka, među kojima su:

  • Aleš Muhič, direktor marketinga medijske kuće Pro Plus,
  • Gregor Draksler, direktor oglašavanja i marketinga te marketing manager na razini Emil Frey grupe u tvrtki P Automobil Import,
  • Sanja Garaj Miloš, voditeljica korporativnog marketinga Grupe Podravka iz Hrvatske,
  • Jelena Milinković, voditeljica marketinga za razvoj kategorija i brendova Atlantic Grupe,
  • Mair Oruč, direktor agencije LUNA\TBWA Sarajevo,
  • Barbara Pagon, medijska direktorica agencije Futura DDB,
  • Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga Mercatora,
  • Dragana Todorović, menadžer tima za medije i trgovinski marketing u A1 Srbija,
  • Tamma Žbontar, medijska direktorica medijske agencije Pristop.

Balkanskim agencijama proračunska ograničenja mogu biti faktor koji podrezuje krila kreativnosti ili im daje dodatni impuls: 'Manja dostupnost raspoloživih resursa izaziva svojevrsni bunt kod ljudi i potrebu da se iz malog izvuče maksimum. Kao netko tko je dobar dio djetinjstva proveo u ratnom okruženju, usudit ću se povući jednu paralelu. Neka od najboljih kreativnih rješenja u raznim područjima života nastala su upravo u takvim ratnim uvjetima. Ova klima je zapravo plodna za ideje koje nastaju u nedostatku resursa', ističe predsjednica žirija Nermina Mašala Kelić, koja će posebno obratiti pažnju na to da kampanje pričaju priče s kojima se publika može poistovjetiti na osobnoj razini, onakve da pobuđuju emocije i ostaju trajno u našem sjećanju.