Royal Bride i Visoko učilište Algebra nude studentima iskustvo rada na stvarnim projektima
Nakon naučene teorije, kako znanje primijeniti u praksi? Upravo je to pitanje s kojim se suočavaju brojni studenti. Royal Bride i Algebra nude studentima iskustvo rada na stvarnim projektima. U program će biti uključeni studenti treće godine preddiplomskog studija dizajna koji su do sada stekli određena znanja i koji znaju koristiti potrebne alate. Studenti će sudjelovati u izradi kataloga za ekskluzivni salon vjenčanica Royal Bride, kojemu je primarni posao proizvodnja vjenčanica.
Odlična zamisao dr.sc. Siniše Bogdanovića i vlasnice brenda Royal Bride - Ivane Bilić, iznjedrila je sjajnu priču, a ta je da će studenti raditi na projektu oblikovanja digitalnog i tiskanog kataloga, unutar kojega će uz mentoriranu nastavu, obilazak agencije i brainstorminge, napraviti kvalitetan vizualni sadržaj. Konkretan projekt u sklopu kolegija trajat će mjesec dana, a nakon završetka će svi će radovi biti predstavljeni na izložbi. Najbolje studentsko rješenje će uz tržišnu primjenu projekta dobiti i novčanu nagradu. 'Naša je zamisao da studenti kroz nastavu na kolegiju Vizualno oblikovanje budu upoznati s novim trendovima i da znaju na njih pravovremeno reagirati. Osim teorijskog znanja, želimo im pružiti iskustvo, ali i ponuditi mogućnost da kreiraju sadržaj, a što će im na kraju pomoći da se još bolje pozicioniraju na tržištu rada. Cilj je studentima omogućiti rad na stvarnim projektima i da osim mentoriranog dijela nastave dobiju dojam kako stvari funkcioniraju u praksi' – dodaje voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra, dr.sc. Siniša Bogdanović, koji iza sebe ima bogato iskustvo na različitim dizajnerskim projektima te je autor brojnih znanstvenih radova, kao i stručnih projekata te je član Hrvatskog društva grafičara. Kroz sam projekt, svi polaznici će imati priliku proći kroz faze rješavanja vizualnih problema kroz područja brenda, vizualnog identiteta i tehničkih standarada.
Royal Bride je brend koji posluje i razvija već 11 godina te izlazi na europsko i svjetsko tržište. Ono po čemu se razlikuje od ostalih i razlog zbog kojeg je Royal Bride vodeći brend na tržištu je upravo proizvodnja, dok su ostali saloni za vjenčanice orijentirani isključivo na prodaju. Pristup prema svakom klijentu je veoma osoban jer uz standardne kolekcije koje proizvode svake godine, u ponudi imaju i izrade po mjeri i želji. U 11 godina uspješnog poslovanja, više od 4500 mladenki iz Hrvatske, Europe ali i cijelog svijeta, pronašlo je svoje vjenčanice iz snova, upravo pod potpisom Royal Bride, a trenutno broje upite iz Azerbajdžana, Izraela, Kine, Austrije, Njemačke i Švicarske. Ivana Bilić, vlasnica brenda, ideju za posao dobila je za vrijeme boravka u New Yorku. 'Američki način brendiranja proizvoda koji od samog početka komunicira s korisnikom, to je ono što me najviše privuklo. Danas je brending svugdje prisutan, ali u to vrijeme u Hrvatskoj ga nije bilo, pogotovo u mojoj struci. Zato sam posjetila New York u kojem sam živjela nekoliko mjeseci i tamo sam vidjela kako izgledaju njihovi saloni i kakvu uslugu pružaju i to je ono što me fasciniralo' – dodaje Ivana.
Misao vodilja ovog maštovitog i hvalevrijednog projekta je osposobiti studente za razumijevanje i savladavanje programa nastave vizualnog oblikovanja kroz različite individualne projekte i osobni portfolio. Cilj suradnje je potaknuti studente da razmišljaju kreativno i strateški te da kroz kvalitetnu praksu, iskoriste svoja stečena i potencijal, kako bi nekad u budućnosti ili već sutra na svom novom radnom mjestu, bili najbolja verzija sebe.