Europska medijska kuća RTL Group izvijestila je u četvrtak o blagom padu prihoda u drugom tromjesečju zbog nižih prihoda od oglašavanja, slabijeg rezultata u odjelu produkcije i distribucije i nepovoljnih valutnih tečajeva
U razdoblju od travnja do lipnja prihodi grupe smanjeni su 2,3 posto, na 1,45 milijardi eura, pritisnuti nižim prihodima odjela za produkciju i distribuciju FremantleMedia, te nepovoljnim utjecajem valutnih tečajeva i nižim prihodima od oglašavanja u lipnju zbog europskog nogometnog prvenstva. Izuzetak je bio tek francuski odjel Groupe M6, čiji su prihodi uvećani 3,4 posto, pokazuje izvješće.
U grupi tumače da su im prihodi od oglašavanja u lipnju smanjeni - uz izuzetak francuskog odjela - zbog europskog nogometnog prvenstva koje im je preotelo gledatelje dramskih i zabavnih kanala.
Na razini grupe dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITA) porasla je u drugom tromjesečju 3,2 posto, na 351 milijun eura, zahvaljujući dobrim rezultatima ogranaka M6 i RTL Germany. Posebno se izdvajao francuski M6, čiji je EBITA u razdoblju od travnja do lipnja poskočio čak 42,2 posto. Njemački je ogranak bilježio 3,2-postotni skok EBITA, na 196 milijuna eura.
‘Ako se isključi mjesec lipanj u kojem je održano europsko nogometno prvenstvo, naša obitelj kanala na glavnim tržištima Njemačke, Francuske, Nizozemske i Belgije bilježila je veći ili bar stabilni udio gledatelja u uvjetima žešće konkurencije’, objavio je RTL u priopćenju.
Unatoč slabijim rezultatima u drugom tromjesečju grupa je poboljšala procjenu godišnje EBITA i sada očekuju njezin rast za jedan do 2,5 posto. U ožujku očekivali su njezinu stagnaciju. Potvrdili su pak prognozu umjerenog rasta godišnjih prihoda, za 2,5 do 5,0 posto.