Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je u utorak da je treće tromjesečje zaključio s dobiti i prihodima gotovo na razini prošle godine, najavljujući kontinuirana opsežna ulaganja u segmentu električnih i autonomnih vozila
U razdoblju između srpnja i rujna neto dobit grupe iznosila je 1,8 milijardi eura, što znači da je smanjena za 1,8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Operativna dobit pala je 3,2 posto, na 2,3 milijarde eura. Prihodi su se zadržali na prošlogodišnjoj razini i iznosili su 23,4 milijarde eura.
Kompanija je u promatranom razdoblju neznatno povećala prodaju u segmentu brendova BMW, Mini i Rolls-Royce, za 1,2 posto, uz prodanih 590.415 automobila.
U grupi sada očekuju da će ove godine 'solidno' povećati operativnu dobit u odnosu na 2016. godinu, dok su ranije predviđali tek 'blagi' rast.
Predviđaju također da će ove godine prodati ukupno više od 100.000 hibridnih i električnih vozila.
Najavljuju daljnja opsežna ulaganja u istraživanje i nove modele u četvrtom tromjesečju.
Izvršni direktor njemačkog diva Harald Kruger naglašava da grupa 'značajno ulaže u vozila sutrašnjice'.
Poput ostalih njemačkih proizvođača, i BMW pokušava uhvatiti korak s konkurencijom na područjima sofisticirane tehnologije, poput električnih i autonomnih vozila.
Kruger tako navodi da namjeravaju uložiti 400 milijuna eura u povećanje broja zaposlenih u istraživačkom centru i u otvaranje središta za autonomna vozila u suradnji s partnerima, uključujući i proizvođača čipova Intel.
Upozoravaju ujedno da bi na prodaju moglo utjecati +politički nestabilno okruženje' u cijelom svijetu.