750 PRODAVAONICA

Studenac nastavlja širiti prodajnu mrežu: Preuzeli Duravit Trgovinu, žele jačati poziciju u Puli

19.05.2022 u 10:40

Bionic
Reading

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, preuzeo je lokalni trgovački lanac Duravit Trgovina d.o.o. koji posluje u 13 maloprodajnih objekata na području Pule i okolice te zapošljava preko 40 zaposlenika. Također, lanac se može pohvaliti i tradicijom dugom gotovo 30 godina

Preuzimanjem Duravit Trgovina d.o.o. Studenac je, nedugo nakon preuzimanja karlovačkog trgovačkog lanca Kordun, nastavio sa širenjem svoje prodajne mreže. Tim potezom dodatno je potvrdio svoju poziciju lanca s najvećim brojem prodavaonica u Hrvatskoj, njih više od 750 u devet županija i Zagrebu.

'Studenac nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta i razvoja, a preuzimanjem lanca Duravit Trgovina d.o.o., ojačali smo i našu poziciju u Puli i okolici dosegnuvši čak 50 prodavaonica. Siguran sam da ćemo i u ovom slučaju biti prepoznati kao prava trgovina-susjed u Istri jer nam naša snažna lokalna integriranost daje priliku da svoju ponudu maksimalno uskladimo s potrebama pojedinih sredina. Uz postupno unapređenje svih poslovnih aspekata, zadržat ćemo vrijednost koju lanac predstavlja svojim kupcima i zaposlenicima te je dodatno obogatiti i vrijednostima Studenca kako bismo zajedničkim snagama postigli značajne rezultate', rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Studenac
  • Michał Wojciech Seńczuk, Studenac
  • Michał Wojciech Seńczuk, Studenac
  • Michał Wojciech Seńczuk, Studenac
  • Michał Wojciech Seńczuk, Studenac
  • Studenac u Zagrebu_Uprava Studenca
    +9
Michal Senczuk, Studenac / Ilustrativna fotografija Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Studenac

Više od 750 prodavaonica i preko 4000 zaposlenika

Baš kao i u prethodnim preuzimanjima slijedi integracija novih prodavaonica, preuređenje u Studenac prodavaonice, obogaćenje asortimana i uvođenje mnogobrojnih drugih pogodnosti za kupce. Govoreći o pogodnostima, uz redovite tjedne akcije, kupce u Studencu dodatno očekuju popusti dobrodošlice, posebne akcije i letak te aktivnosti na prodajnim mjestima poput zabavnog kola sreće u prvim tjednima otvorenja. Spomenuto područje bogatije je tako za niz novih Studenac prodavaonica proximity formata koje kupcima omogućavaju bržu i praktičniju svakodnevnu kupnju uz bogatu ponudu, asortiman TO-GO i mnogobrojne pogodnosti.

Također, kupci mogu preuzeti i 'Moj Studenac', novi program vjernosti Studenca u obliku suvremene mobilne aplikacije, koji im donosi vrijednost za vjernost. Besplatna aplikacija, dostupna za Android i iOS, kupcima tako pruža jedinstven doživljaj svakodnevne kupnje u Studencu uz posebne pogodnosti koje će biti osmišljene prema njihovim navikama.

S više od 750 prodavaonica i više od 4000 zaposlenika, Studenac nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta te uvođenjem novih i unapređenjem postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju 'i sitno i bitno'.