međunarodno natjecanje

Studenti nizozemskog Sveučilišta Hanze i Algebre natječu se na dizajnerskom hackathonu u izradi kreativnog rješenja za adidas

21.10.2021 u 17:52

Bionic
Reading

Dizajnerski hackathon prilika je studentima da odmjere svoje dizajnerske vještine i kreativnost u međunarodnoj konkurenciji, radeći pritom na rješenju konceptualnog uređenja prostora za najjači brend u segmentu sportske odjeće i opreme. Studenti sa Sveučilišta Hanze dolaze iz tamošnje Škole za komunikaciju, medije i IT, dok će se sa strane Algebre natjecati studenti preddiplomskog studija dizajna

Visoko učilište Algebra ove godine bit će, po prvi puta, domaćin hackathona u sklopu međunarodnog natjecanja u kreativnom dizajnu The International Creative Design Challenge (icdchallenge.com) gdje se, tijekom pet dana, studenti dviju obrazovnih institucija natječu u izradi kreativnog rješenja za klijenta. Ove dvije institucije pokreću ovo natjecanje sa željom da ono postane redovito i da se u narednim godinama širi i raste, uz uključenje timova s drugih visokih učilišta i sveučilišta.

Na natjecanju koje će trajati od 25. do 29. listopada 2021. svoje će dizajnerske i kreativne snage odmjeriti studenti Sveučilišta primijenjenih znanosti Hanze iz Groningena (Hanze University of Applied Sciences) i studenti Visokog učilišta Algebra. Ukupno će se natjecati četiri tima s po pet studenata u svakom, pri čemu će natjecatelji imati i podršku mentora. Svi studenti dolaze sa studija komunikacija i medijskog dizajna Sveučilišta Hanze, odnosno s preddiplomskog studija dizajna na Visokom učilištu Algebra.

Klijent hackathona je adidas, najveći brend sportske odjeće i opreme u Europi te drugi najveći u svijetu. Zadatak koji će se naći pred natjecateljima bit će izrada konceptualnog prijedloga za brendiranje specifičnog prostora unutar brand key storea u Zagrebu, u adidas trgovini u Ilici, a ključni elementi koji će se tražiti od natjecatelja bit će da dizajn bude fokusiran na održivost i digitalizaciju te da bude prilagođen prostoru i okruženju.

„Suradnja na ovom natjecanju s nizozemskim Sveučilištem Hanze, koje nam je blisko po svojoj ponudi studija s područja digitalnih tehnologija i dizajna, prilika je i za goste iz Nizozemske kao i za naše domaće studente da odmjere koliko su relevantna njihova stečena znanja i koliko su kreativni u njihovoj primjeni u internacionalnom okruženju. Natjecanje u formi hackathona značajno oplemenjuje nastavni proces na način da budući dizajneri, ali i nastavnici, dobivaju nesvakidašnju priliku biti kompetitivni i dokazati maksimum svoje kreativnosti. Suradnja s nizozemskim sveučilištem još je jedan od koraka u širenju mreže internacionalnih institucija s kojima Visoko učilište Algebra surađuje, a prilika da studenti pritom rade na rješenju za globalno prepoznatljivog klijenta i tvrtku koja je vodeća u svojem tržišnom segmentu jako je važna za njihovo stjecanje iskustva“, naglasio je Siniša Bogdanović, voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra.

„S nestrpljenjem čekamo početak prvog godišnjeg natjecanja International Creative Design Challenge između naših dviju škola, Visokog učilišta Algebra i Škole za komunikaciju, medije i IT Sveučilišta Hanze. Naglašavamo 'godišnjeg' jer imamo ambiciju da ovo kreativno natjecanje raste te da u njemu s vremenom sudjeluje sve više i više učilišta i sveučilišta gdje se studira primijenjena znanost. Od svega će najviše profitirati naši studenti, za koje već znamo da će njihovo buduće zanimanje biti prožeto raznim kulturama i sve više internacionalnog karaktera. A ovo je natjecanje upravo takvo! Bio je velik izazov pripremiti ovo prvo natjecanje zajedno s Algebrom i adidasom te se nadamo da će ono biti odličan temelj za mnoge daljnje projekte“, naglasili su Nicolette Wever i Harro Leupen, predavači sa Sveučilišta Hanze.

„adidas je blizak generaciji Z i mladim kreativcima i upravo su oni u fokusu našeg brenda. Ovaj dizajnerski hackathon će biti sjajna prilika da mladi svoje teoretsko znanje iskoriste u praksi i drago nam je da smo se na ovaj način uključili u jedan suvremeni obrazovni projekt. Zanima nas kako mlade inspirira naš brend, kako uopće vide maloprodaju budućnosti i na koji način razmišljaju o održivosti. Naime, naš je fokus upravo na: održivost, vjerodostojnost i uključivost i uvjereni smo da je to sjajan put ka stvaranju bolje budućnosti za sve. Veselimo se rješenjima i ponosni smo što smo upravo mi prvi klijent u ovom međunarodnom projektu“, komentirala je Ivana Vukušić, Retail Marketing Manager iz adidasa.