Nadzorni odbor Brodogradilišta 3. maj dao je suglasnost na potpisani ugovor za nastavak i dovršetak gradnje tankera 'Santiaga' za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija, koji se u tom brodogradilištu gradi za španjolsku tvrtku Marflet Marine, obavijestilo je riječko brodogradilište putem Zagrebačke burze
Ugovor o dovršetku novogradnje 723 sklopljen je 23. ožujka između kupca Forzina Shipping Company Limited, Cipar (kompanija u vlasništvu Marflet Marine, Španjolska) i 3. maj Brodogradilišta d.d. kao graditelja broda. Ugovoreni rok isporuke broda je 15. srpnja 2021. godine.
Gradnja novogradnje 723 – tankera pod imenom "Santiago" započeta je u 3. maju vlastitim novcem za španjolsku tvrku Marflet Marine. Brod je u more porinut u listopadu 2016., otegljen je u Pulu u Uljanik na završno opremanje početkom 2017., ali je zbog krize koja je pogodila pulski škver nekoliko godina stajao netaknut pa je naručitelj raskinuo ugovor o gradnji.
Tanker je u prosincu prošle godine dotegljen iz Uljanika u stečaju, a na osnovi plana nastavka poslovanja u 3. maju.
"Santiago" je drugi od dva tankera istih karakteristika, duljine 183, širine 32 metra, nosivosti 50.000 tona, od kojih je prvi završen i isporučen španjolskom naručitelju.
Prema podacima iz 3. maja, uz novogradnju 723, u tom riječkom brodogradilištu sada se radi na samoiskrcavajućem brodu za rasuti teret (733) za Algoma Central Corporation iz Kanade te na izradi sekcija za talijanski Fincantieri. U tijeku su razgovori o izgradnji polarnih kruzera za australsku Scenic grupu.
Ugovor za dovršetak novogradnje 723 je drugi iz 'paketa' od ukupno tri nedovršene novogradnje. Za prvi iz tog paketa, novogradnju 733, ugovor je potpisan u rujnu 2019., a sada je preostalo ugovoriti još i novogradnju 514 - brod za prijevoz automobila i kamiona. Potpis ugovora za dovršetak te treće novogradnje trebao bi se ostvariti tijekom lipnja/srpnja 2020., ovisno o brzini realizacije zakonske procedure javne prodaje novogradnje 514, koja je u vlasništvu Uljanik u stečaju.