NOVO TEHNOLOŠKO RJEŠENJE

Suradnja Addiko Grupe i Microsofta za napredno korisničko iskustvo

30.01.2018 u 10:31

Bionic
Reading

Addiko Grupa i Microsoft dogovorili su suradnju na planu unaprjeđenja korisničkog iskustva klijenata banke kroz implementaciju Microsoftovih Dynamics 365 tehnoloških rješenja

Addiko Grupa je time postala prva regionalna bankarska organizacija koja će tijekom 2018. godine na svim tržištima na kojima posluje implementirati moderna Microsoftova rješenja i time svoju digitalnu transformaciju nastaviti fokusirajući se upravo na unaprjeđenje korisničkog iskustva svojih klijenata, ističe se u priopćenju.

 „Želja za pružanjem bolje usluge klijentima je glavni razlog početka digitalne transformacije, koja podrazumijeva primjenu modernih tehnologija u svim segmentima poslovanja i pružanje dodatne vrijednosti klijentima. U današnjem digitalnom svijetu i najmodernije organizacije moraju svoje poslovne modele prilagoditi promjenama i preferencijama klijenata na način da im osiguramo funkcionalnost, mobilnost, dostupnost 24/7, uslugu i rješenja koja izravno odgovaraju njihovim svakodnevnim potrebama, ali prije svega želimo im pružiti kvalitetno korisničko iskustvo.

Bitan dio izgradnje naprednih sustava i osmišljanja novih inovativnih usluga su strateška partnerstva. Naš cilj je kroz suradnju s Microsoftom, koji je jedan od globalnih lidera u ovom segmentu i koristeći najmodernije alate koje imaju unaprijediti sve naše sustave i procese, biti učinkovitija te istodobno bolja banka za naše klijente i za naše zaposlenike“, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Temeljem provedenih vlastitih i Microsoftovih istraživanja Addiko banka će kroz jačanje internih sustava i poboljšanje procesa dobiti bolji 360º uvid u potrebe klijenata te jednostavnije identificirati njihove želje i osigurati im konzistentno optimalnu uslugu. Ključnu ulogu u tom procesu ima integracija bankarskih sustava koja će kroz raspolaganje s relevantnim informacijama od strane svih sudionika u procesu, onih u poslovnicama, korisničkoj službi, u obradi i odobravanju kredita, omogućiti kvalitetnije praćenje klijenata u stvarnom vremenu.

Addiko Bank Express poslovnica
  • Addiko Bank Express, Mario Žižek
  • Addiko Bank Express poslovnica, interaktivni stol
  • Adiko Bank Express, Ida Prester i Mario Žižek
  • Addiko Bank Express, Mario Žižek
  • Addiko Bank Express poslovnica, Mario Žižek
    +4
Adikko Bank Express Izvor: Addiko Bank / Autor: licencirane fotografije

„Upotreba Microsoftovih usluga u oblaku unutar industrije financijskih usluga u snažnom je porastu. Osnažena platformama Azure, Office365 i Dynamics 365 omogućava funkcionalnu integraciju CRM i ERP platformi te omogućava značajno povećanje produktivnosti, korištenje napredne analitike,  optimizaciju procesa uz značajno poboljšanje korisničkog iskustva. Nova digitalna platforma, optimizirana s najboljim industrijskim praksama financijske industrije, omogućit će Addiko banci snažan iskorak u poslovanju i digitalnoj transformaciji kroz pružanje učinkovitije usluge i unaprijeđenog korisničkog iskustva postavljanjem korisnika i odnosa s korisnikom u centar bančine digitalne transformacije“, dodao je Ivan Vidaković, direktor za Digitalnu transformaciju Microsoft Multi-Country Europe regije u Središnjoj i Istočnoj Europi. 

Digitalna transformacija i korisničko iskustvo u fokusu su strategije Addiko banke koja je tijekom 2017. godine predstavila 'Addiko Chat Banking', jedinstvenu uslugu plaćanja chatom putem Vibera, koncept moderne digitalne 'Express' poslovnice, a i jedina je banka na hrvatskom tržištu s međunarodnim certifikatom 'Customer's Friend'.

Na globalnom tržištu Microsoft Dynamics 365 poslovno rješenje prednjači u velikom broju novih funkcionalnosti, kao i stupnju integracije CRM i ERP koncepta čemu svjedoče odlične recenzije i liderska pozicija u raznim renomiranim istraživanjima.