ispod prosjeka

Svaka sedma kompanija u Hrvatskoj ima internet trgovinu

15.12.2017 u 08:58

Bionic
Reading

Svaka šesta kompanija u Europskoj uniji prodavala je prošle godine proizvode i usluge putem Interneta, a Hrvatska je blago ispod europskog prosjeka, pokazuje izvješće europskog ureda za statistiku

Ukupno je 16 posto kompanija u EU prošle godine primilo narudžbe putem internetske stranice ili aplikacije, utvrdili su u Eurostatu, primjećujući da je njihov udio više-manje nepromijenjen od 2014. godine.

U 2010. godini samo je 12 posto njih koristilo Internet kao kanal prodaje. Gotovo sve su kompanije prodavale svoje proizvode i robu na matičnom tržištu, a manje od njih pola prodavalo ih je klijentima - građanima i kompanijama - u drugim članicama EU.

Tek nešto manje od četvrtine prodavalo ih je putem Interneta i klijentima izvan EU-a, utvrdili su u Eurostatu.

Među zemljama članicama Irska se izdvajala kao zemlja s najvećim udjelom kompanija koje su prošle godine prodavale proizvode i usluge putem Interneta - od 26 posto. Slijedi Švedska s 25 posto, Danska s 24 posto, Nizozemska s 22 posto i Belgija s 21 posto.

Najmanje su Internet kao kanal prodaje koristile kompanije u Rumunjskoj, njih sedam posto, te u Bugarskoj i Poljskoj, po devet posto, i Italiji i Latviji, po 10 posto. U Hrvatskoj je prošle godine svaka sedma kompanija - odnosno njih 14 posto - prodavala proizvode i usluge putem Interneta. Njih 71 posto imalo je internetsku stranicu.

Želite povećati svoju sigurnost na internetu? Slijedite ove jednostavne savjete Izvor: Profimedia / Autor: NN