Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak da mu je prodaja u studenom pala blagih jedan posto, što je prigušilo strah od velikih rasprodaja radi smanjenja zaliha u uvjetima slabe potražnje
U trgovinama otvorenim godinu dana ili više prodaja iskazana u lokalnim valutama smanjila se u posljednjem mjesecu H&M-ove fiskalne godine jedan posto. Time je nastavljen njezin silazni trend drugi mjesec zaredom.
Ukupna prodaja u svim dućanima, uključujući nove, porasla je sedam posto u odnosu na isto razdoblje lani.
U odvojenom izvješću o rezultatima u tromjesečju od rujna do studenog kompanija je izvijestila da su joj prihodi porasli pet posto, na 32,5 milijardi švedskih kruna (4,88 milijardi dolara).
U cijeloj fiskalnoj godini smanjeni su jedan posto. Kompletno izvješće o protekoj fiskalnoj godini H&M će objaviti u siječnju.
Analitičar koji je želio ostati anoniman kazao je da se strahovalo da će rezultati biti osjetno lošiji, budući da su podaci iz industrije pokazali petpostotni pad prodaje odjeće u studenom u Njemačkoj, inače najvećem pojedinačnom tržištu švedskog poduzeća.
"Ovi bi podaci mogli prigušiti strah od rasprodaja u idućem tromjesečju, iako su prilike na tržištu i dalje teške", kazao je.
H&M je drugi po veličini lanac trgovina odjećom u svijetu, iza španjolskog Inditexa, a najveći dio njegova poslovanja otpada na Europu, gdje su družnička kriza i mjere štednje prigušili potražnju.