za rođendan

Svjetska stručnjakinja osmislila novu brend arhitekturu Algebre

08.12.2017 u 12:19

Bionic
Reading

U treće desetljeće privatna obrazovna institucija Algebra zakoračila je s novom brend arhitekturom koju je osmislila Anja Bauer Minkara, stručnjakinja i članica žirija za dodjelu internacionalnih nagrada 2018 REBRAND 100® Global Awards iz brending agencije Fabular

'Okosnica naše priče jes želja da Algebrini polaznici pronađu ono što vole raditi i u tome postanu izvrsni. Taj smo proces jednom riječju nazvali 'zaiskri' jer iskra u sebi sadržava emociju i asocijaciju na inteligenciju, svjetlost i želju za izvrsnošću, a istaknuli smo ga i novim sloganom: Budi izvrstan u onome što voliš. Zaiskri', kaže Anja Bauer Minkara.

Najveći im je izazov, otkrili su, poručuju u svojem priopćenju, bio riješiti nejasnu brand arhitekturu Algebre jer su programi vizualno bili podijeljeni na dvije ekstenzije, 'plavu' koja se odnosila na visoko obrazovanje i 'narančastu' za obrazovannje odraslih. To je uzrokovalo probleme u komunikaciji obrazovnih programa i lansiranju novih proizvoda i akvizicija.  

'Uveli smo Branded House model arhitekture gdje su sve ekstenzije i programi pod snažnim pokroviteljstvom krovnog branda, što je u skladu s trendovima koje slijede sva velika svjetska sveučilišta. Kreirali smo jasnu emocionalnu priču koja je jednako relevantna svim Algebrinim ciljnim skupinama - od osnovnoškolaca, preko studenata do polaznika programa cjeloživotnog obrazovanja', dodala je Bauer Minkara.

 Temeljem ove brand strategije Studio Sudar kreirao je novi vizualni identitet Algebre s logotipom koji predstavlja stilizirano slovo A,. Ono podsjeća na otvorenu stranicu knjige i time simbolizira učenje kao i kontinuirani rast te napredak, a zbog svojih boja energičnost, strast i iskru.