Operater mobilne telefonije tvrtka T-Mobile Hrvatska prošlu je godinu završila s rastom u gotovo svim segmentima poslovanja u odnosu na 2007., pri čemu su prihodi povećani šest posto, na 4,43 milijarde kuna, što je 50,2 posto ukupnih prihoda T-HT Grupe u sklopu koje ta tvrtka posluje
Istodobno, dobit T-Mobilea iz redovnog poslovanja (EBIT) za 2008. porasla je 16,4 posto u odnosu na 2007. ili na 1,46 milijarde kuna, dok je broj korisnika povećan za gotovo 13 posto, na 2,69 milijuna.
Tim i drugim poslovnim pokazateljima, objavljenim u sklopu rezultata T-HT Grupe krajem prošlog tjedna, T-Mobile je zadržao vodeću tržišnu poziciju među operaterima mobilne telefonije u Hrvatskoj. Tržišni udjel od 45,9 posto i dalje je najveći na tržištu, unatoč njegovom blagom smanjenju u odnosu na kraj 2007. kada je bio 47,4 posto.
Od ukupno ostvarenih prihoda T-Mobilea najveći se dio, 59,7 posto ili 2,64 milijarde kuna, odnosio na prihode od postpaida (pretplatnika), što je u odnosu na 2007. povećanje od 7,7 posto. Istodobno, broj tih korisnika porastao je 18,4 posto, na 810,6 tisuća, dok većinu korisnika, gotovo 70 posto ili 1,87 milijuna, i dalje čine prepaid (bon) korisnici čiji je broj 2008. povećan 10,5 posto.
Promotivne akcije kojima su se nudili jeftiniji telefonski pozivi i povećanje broja pretplatnika, kako pojašnjavaju u izvješću o poslovanju, dovele su do smanjenja mjesečnog prosječnog prihoda po korisniku (ARPU) za 7,9 posto, na 118,5 kuna, dok se broj minuta korištenja po prosječnom korisniku smanjio za 4 posto, na 122,3 minute.