Radio taksi Zagreb predstavio je danas novi model taksi prijevoza u Gradu Zagrebu koji bi, kako navode, omogućio čak 50 posto povoljniju taksi uslugu. Prema njihovim riječima, projekt pod nazivom Taksi Plus donosi korjenite promjene u poslovanju taksija, a za cilj ima taksi prijevoz učiniti dostupnijim većem broju građana nego što je to do sada bio slučaj
Riječ je o uvođenju linijskog taksija koji je povoljniji jer uključuje vožnju više osoba.
Zbog dobre organizacije Udruženja Radio taksi Zagreb, vrijeme čekanja taksija neće se produljiti, već će ostati u rasponu od 3 do 5 minuta, što ne može ponuditi niti jedan drugi subjekt na tržištu, tvrde taksisti. Taksi plus usluga nudi pokrivanje linijskim prijevozom čitavog područja Grada Zagreba što je moguće, kako objašnjavaju, zbog više od 100 stajališta i više od 1000 vozila. No, kao i do sada, građani će i dalje na raspolaganju imati mogućnost klasične vožnje taksijem.
'Već više od deset godina u različitim formama Radio taksi Zagreb pokušava oživjeti ovakav projekt i novi princip poslovanja koji bi građanima omogućio povoljniji taksi prijevoz, međutim, svaki puta smo u Gradu naišli na zatvorena vrata i nikada za takvo što nije bilo sluha. Radio taksi Zagreb je ovim prijedlogom maksimalno izišao u susret našim sugrađanima i spremni smo ovaj projekt provesti u djelo unutar 48 sati od trenutka kad za to dobijemo dozvolu. Međutim, sada je na redu Gradska Skupština koja prilikom donošenja nove Odluke o taksi prijevozu u Gradu Zagrebu mora odlučiti hoće li Zagrepčani imati jeftiniji taksi prijevoz ili neće', naglasio je Juraj Šnidarić, predsjednik Udruženja Radio taksi Zagreb.
Projekt TAKSI PLUS
TAKSI A PLUS
Klasična taksi usluga
Flat rate taksi usluga – odnosi se na relaciju Grad Zagreb – Zračna luka (i obrnuto) koja će od sada uvijek imati jednu cijenu, neovisno o broju putnika, dobu dana ili noći, količini prtljage itd. Cilj: maksimalna zaštita putnika koji su velikim dijelom stranci.
TAKSI B PLUS
Linije u duljini od 6 kilometara, povoljnije i do 50%
Organizacija linije u kojoj start linije inicira jedan zainteresirani korisnik, a drugi se korisnici pridružuju na liniji koja je već inicirana. Klijenti su spremni dijeliti taksi vozilo s drugim korisnicima, a cijena takvog prijevoza je u pravilu niska i naplaćuje se na određenoj liniji fiksno, po osobi koja prijevoz koristi.
Primjer linije: Gl. kolodvor - Jarun autobusno okretište (i obrnuto)
5,6 km, približna cijena po standardnoj tarifi 60 kn
Nova cijena: 30kn
Nova cijena za pojedinca, neovisno o tome, vozi li se na dijelu ili duž čitave linije te neovisno o tome vozi li se osoba sama, ili dijeli vozilo s drugim putnicima.
TAKSI C PLUS
Unaprijed najavljeni linijski autotaksi prijevoz više osoba koje imaju interes koristiti uslugu na istoj ili približno sličnoj relaciji u kontinuiranom vremenskom periodu, a najmanje tri puta tjedno. Na taj bi se način korisnicima omogućila ušteda do 65% cijene u odnosu na klasičnu taksi uslugu. Taksi C plus je linijski taksi koji putuje od vrata do vrata korisnika koji su naručili uslugu i dovozi ih, svakog pojedinačno, točno do željenog odredišta (umjesto da moraju pješačiti do vozila i naručiti vožnju).
Za vrlo povoljnu ukupnu mjesečnu cijenu korisnici koji npr. rade u istoj tvrtci, mogli bi se udobno prevesti na radno mjesto te izbjeći gužvu, stres i plaćanje parkinga (u automobilu se maksimalno voze tri osobe kako bi se zadržala visoka razina udobnosti).
Taksi C plus idealan je i za prijevoz djece u školske ustanove (više roditelja može dogovoriti prijevoz), prijevoz bolesnika na pregled u bolnice i općenito, za sve vrste stalno predvidivih potreba za prijevozom.
Primjer linije:
Naručena relacija: Dubec - Centar grada, Autobusni kolodvor
1. Dubečka 1 (Dubec) - prvi korisnik, 2. Vile Velebita 15 (Dubrava) - drugi korisnik, 3. Oporovečka 12 (Dubrava) - treći korisnik
Dulina relacije- 11 km
Ukupna cijena vožnje na relaciji 96 kuna; Cijena vožnje za jednog korisnika - 32 kune