Američki proizvođač nakita Tiffany&Co zabilježio je u drugom ovogodišnjem tromjesečju pad neto dobiti za 15 posto zbog snažnog tečaja dolara te troškova razvoja i lansiranja novih proizvoda.
Kompanija, poznata po svojim svijetlo-plavim kutijama i kultnom Tiffany Diamondu, očekuje i za cijelu poslovnu godinu pad zarade između 2 i 5 posto u odnosu na prethodnu godinu. Iako je još uvijek sinonim za luksuzni nakita, Tiffany se sporo inovira dok tržište skupog nakita raste.
Osnovan davne 1837. godine, Tiffany mnogo troši na dizajniranje i marketing modernog zlatnog i srebrnog nakita za mlađe potrošače. Ti skupi potezi, kojima je cilj poboljšati prodaju u godinama koje dolaze, nagrist će dobit u kratkom roku, ističe Brian Yarbrough, analitičar iz tvrtke Edward Jones.
Dobit kompanije pala je u drugom tromjesečju na 104,9 milijuna dolara, uglavnom zbog 9-postotnog povećanja troškova prodaje, općih i administrativnih troškova, uključujući marketinga. Snažan dolar je također smanjio potrošnju turista u trgovini Tiffanyja na Petoj aveniji na Manhattanu, kao i vrijednost inozemne prodaje.
Ukupni prihodi kompanije pali su za 0,2 posto, na 990,5 milijuna dolara, dok su analitičari očekivali milijardu dolara. Bez valutnih učinaka, prihodi su porasli za 7 posto.