Slovenski trgovački lanac Tuš iz prosvjeda je istupio iz nacionalne komore oglašivačkih agencija jer je ta poslovna udruga u njegovu sporu s Mercatorom oko toga tko je najveći trgovac u državi dala za pravo trgovačkom lancu koji je od lani u vlasništvu hrvatskog Agrokora
Spor je pokrenuo Mercator, jer se Tuš svojim reklamnim sloganom predstavlja kao "najveća slovenska trgovina", premda Mercator ima veći promet i veći broj prodavaonica.
Nakon što je etičko sudište dalo za pravo Mercatoru i zabranilo Tušu da se kiti atributom najvećeg, trgovački lanac iz Celja, čiji je osnivač nekoć najbogatiji Slovenac Mirko Tuš, iz prosvjeda je istupilo iz udruge.
Tuš je u petak u izjavi za javnost naveo da su za njih sasvim spornu presudu donijeli ljudi koji su interesno povezani s Mercatorom te da Mercator i nije slovenska kompanija jer su joj vlasnici u Hrvatskoj.
Mercator pak tvrdi da je po zakonu on nesumnjivo slovenska tvrtka, kako sjedištem, tako i po zaposlenima i da je slovenska tvrtka svaka ona koja je Sloveniji registrirana po slovenskim zakonima.
No, u Tušu navode da je to krivo gledanje jer potrošači većinom slovenskim tvrtkama smatraju one koje su u domaćem vlasništvu, budući da bi se u suprotnom i Microsoft, koji je također registriran i posluje u Sloveniji, mogao nazvati najprofitabilnijom slovenskom tvrtkom.