Medijska stručnjakinja Mirela Holy gostovala je u Dnevniku televizije N1 i komentirala način komunikacije u slučaju Agrokor
Kako ocjenjujete Vladinu komunikacijsku politiku, najprije se devet dana skrivalo da su se sastali oko pitanja Agrokora, a onda su se, nakon što je to izašlo u medijima, obratili priopćenjem?
'Tu je svrsishodnije ne govoriti o komunikaciji Vlade, nego komunikaciji Agrokora. Vlada tu nije trebala imati primat jer je riječ o krizi tvrtke pa je tu tvrtka trebala imati glavnu riječ. Da je Vlada od početka preuzela glavnu riječ vezanu za tu temu, onda bi se moglo i očekivati od Vlade da preuzme rješavanje ovog problema', objašnjava Holy za Dnevnik N1 Hrvatska.
'Mislim da se Vlada nije postavila loše po pitanju Agrokora u ovome što se trenutno događa. Napokon politika treba inzistirati na jednakim pravilima igre, makar se radilo i o Agrokoru', rekla je Holy i dodala kako se Agrokor pokušao izvući rekavši kako ga burzovna pravila ograničavaju u komunikaciji na ovu temu.
Agrokor se oglasio tek kasnije
'Definitivno je riječ o krizi kompanije i bilo bi bolje da je kompanija otvoreno komunicirala o ovoj temi kako bi se izbjegla ova situacija, odnosno stvaranje panike', jasna je Holy.
'Kad se dogodi kriza ne treba raditi po principu zabijanja glave u pijesak, treba oprezno, točno i precizno komunicirati kako bi se upravljalo krizom. Po ovome vidimo da Agrokor ni u komunikacijskom smislu ne upravlja krizom, a komunikacija je važan način upravljanja svakom krizom', objašnjava Holy.
'Bitno je da čelna osoba stane pred kamere i odgovara na pitanja da se pojasni problem i načini rješavanja krize. Ovu krizu ne treba tretirati kao krizu Ivice Todorića i izjednačavati je s njim jer smatram da je Agrokor izrazito važna kompanija za Hrvatsku, ne samo za zaposlene radnike te treba jasno razdjeljivati sudbinu Todorića i sudbinu kompanije', poručuje Holy.
'Agrokor je bez sumnje važna kompanija i naravno da je u interesu države i BDP-a da tvrtka prevlada krizu i nastavi poslovati. Ne čudi me to što se politika počela distancirati od Todorića i mislim da će on morati odstupiti s čelnog mjesta kompanije i prepustiti upravljanje kriznom timu koji će uspjeti stabilizirati poslovanje', rekla je Holy i dodala da je riječ o velikim dugovanjima i kreditima koje tvrtka treba vraćati i očigledno je da se Agrokor nije snašao s novonastalom situacijom na tržištu gdje su u područje trgovine ušle trgovine s daleko povoljnijim sustavima financiranja.
'Imali smo sličnu situacijom s Pevecom. Vjerujem da će Agrokor prebroditi ovu krizu', zaključila je Holy koja je prokomentirala i odnos medija prema ovoj temi.
'Kada su se ranije pojavljivale afere vezane uz Agrokor, to se stavljalo na margine jer je medijska politika da se ne radi u javnom interesu, nego u interesu oglašivača', jasna je Mirela Holy.